poniedziałek, 6 stycznia 2014

Strój Tygodnia - superKatie150

W tym tygodniu bardzo spodobała się stylizacja Madeline, na stardoll superKatie150.  Bardzo podoba mi się w outficie połączenie kolorystyczne. Gdyby nie ten żakiet całość byłaby po prostu szara. Madeline całość uzupełniła świetnymi dodatkami-okulary, torebka i ten kapelusz pasują tutaj idealnie. Moim zdaniem stylizacja zasługuje na ten tytuł. Wy też tak uważacie? Co o niej sądzicie? 


buty Bonjur Bizou, D&S Rapl Lauren | spodnie Evil Panda | torebka Chanel Tribute | okulary Bonjur Bizou | żakiet Tingeling | pasek no name | top Cheap Monday | kapelusz Bratz 

22 komentarze:

  1. Super! Najbardziej się cieszę, że kupiłam tą torbę, zanim zniknęła ze sklepu! Pasuje do każdej stylizacji, która ma w sobie czarne elementy. Czerwień + czerń = cudo! Zdecydowanie ta stylizacja zasługuje na ten tytuł.
    Superowska1234
    PS: Wasz blog jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna stylizacja. Zasłużyła na to miano.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja śliczna, ale chciałabym zobaczyć talenty innych użytkowników, bo jej stylizacje już widziałam na tym blogu i robi się to nudne :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, wbrew pozorom wszystko świetnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że ręka z okularami jest za bardzo ozdobiona. Poza tym ideolo, łapka w górę ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super, jedyne co, to ta fajka wystająca z ust...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna *_* spodnie+kurteczkaa(pięknaaaa)=♥ (zakochałam się xD)
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, lubie połączenie b&w+czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, nie spodziewałam się takiego wyróżnienia !
    Bardzo dziękuje :)

    superKatie150

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez tego żakietu byłoby ok, jak dla mnie ten żakiet gryzie się z resztą... Nie podoba mi się całość więc dałam łapkę w dół.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super strój :) gratuluje cudnego efektu.
    Całość nie byłaby całością bez żakietu
    Zasłużone miano :3 jeszcze raz cudne

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja ze świetnym połączeniem. Jak najbardziej zasługuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. ten papieros to dla mnie dyskwalifikacja

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze