czwartek, 9 stycznia 2014

Wyniki MK

Przedstawiam Wam wyniki sylwestrowego mini konkursu na postanowienie noworoczne (tu). Zgłoszeń było 105, bardzo ciężko było nam wybrać te najlepsze, ale w końcu się na coś zdecydowałyśmy.
Po 20 stardollarów zgarniają te wypowiedzi:

- dobrze się uczyć, 
- być dobrym dla innych,
- sprawiać komuś przyjemność,
- wziąć się za siebie, 
- mniej czasu spędzać przed komputerem xD
- osiągać sukcesy,
- uwierzyć w siebie,
- dążyć do celu,
- być szczęśliwym przez następne 365 dni.
MadmoiaselleOla

- Schudnąć parę kilogramów
- Całkowicie odnowić wygląd mojego pokoju
- Zostać wolontariuszem WOŚP (Moje małe-wielkie marzenie, niestety wcześniej nie mogłam go spełnić bo byłam za młoda :/)
- Udzielać się mocniej charytatywnie
- Nauczyć się tańczyć do Growl, mojego ulubionego boysbandu EXO
- Regularnie prowadzić bloga
Czarownica00

- nie spóźniać się do szkoły i jej nie opuszczać z byle powodu (priorytet)
- skończyć rok szkolny ze średnią 4.75 (priorytet) 
- zacząć chodzić na zajęcia plastyczne (priorytet)
- schudnąć dwa kilo...
-...a potem pozostać przy tej wadze
- jeść więcej owoców, pić więcej herbaty (lol, nie da się więcej)
- narysować 12 rysunków 
- pojechać na koncert Marsów 
- założyć facebooka...
-...i szybko go usunąć
- stworzyć własnego blogaska
- skończyć pisać fan fiction
- obejrzeć dużo filmów
kesha077

Gratuluję, po nagrody zgłoście się na blogowe konto (ciekawszysd).