niedziela, 9 lutego 2014

Ciekawsze podsumowanie tygodnia

Środa
Do Epiphany trafia jedno piętro nowej walentynkowej biżuterii:

Czwartek
Pojawia się walentynkowa oferta, gdy wartość pakietów, które wykupimy przekroczy 26,95 zł otrzymamy 2 miesiące ss, 300 sd i 400 sm oraz kilka ubrań:

Poprzednią dostawę Basics Decor oraz Limited Edition można sprzedawać w Starbazarze:

Do Pretty n' love dochodzi nowa kolekcja wzorzystych ubrań:

Piątek
Zlikwidowano Tress Up Holiday:

Tak prezentują się HB z tego tygodnia:


W tym tygodniu urzekła mnie tylko walentynkowa oferta, z której zamierzam skorzystać oraz bluzka Hot Buys. Co sądzicie o powyższych wydarzeniach? Kupiliście coś z nowych dostaw?

19 komentarzy:

  1. Nic nie zwaliło mnie z nóg, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  2. podobała mi sie tylko koszula HB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne z czego skorzystałam to dostawa do Pretty in Love, kupiłam koszulę Hot Buys i kupiłam 2 fryzury z racji likwidowania sklepu

    Minnie0302

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula w serduszka Hot Buys chyba najlepsza w całym tygodniu. No, jeszcze miętowy sweterek z Pn'L.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula HotBuys była najlepsza :3
    Z oferty także może skorzystam :)
    Tydzień nawet , nawet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria jak dla mnie totalne dno, oczekuję nowej dostawy fryzur, Hb's są świetne, a oferta droższa i mniej opłacalna niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic ciekawego. Szkoda, ze tress up zniknelo, bo bym jeszcze kupila kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula z HB bardzo fajna,natomiast spódniczka oraz buty z HB, nie przypadły mi w ogóle do gustu. Szkoda tylko że Tress Up zniknęło z Plazy ;/

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  9. Nudny tydzień , kupiłam tylko koszule Hb .

    OdpowiedzUsuń
  10. Najfajniejsza rzecz to koszula HB.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego nie napisano, że oferta walentynkowa dla Polski to tylko 53 stardollary a nie 300, jak w reklamie? Pisano o tym już wcześniej, ale, jak widać, moderatorów bloga nie szczególnie interesuje informowanie czytelników o faktach dotyczących tych pseudo promocji. Dla stardoll użytkownicy są lepsi o gorsi, w zależności od kraju pochodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  12. taki sobie ten tydzień

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  13. Nudno w tym tygodniu było
    tusia0517

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba najciekawsze były HB i możliwość sprzedawania LE ja się cieszę bo znalazłam tanio spódniczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. w tym tygodniu najbardziej zadowolona jestem z bluzki HB

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze