piątek, 28 lutego 2014

Hot or Not

W tym tygodniu macie okazję zobaczyć stylizacje: _lili_123, adzik225, aga...11 oraz kwiatowaestera. Ocenili je: filus4444, botakchce oraz ja (klaudynka016)

   
_lili_123

botakchce: Uwielbiam stylizacje z wysokim stanem. Niestety w Twoim przypadku nieodpowiedni dobór kurtki sprawił, że masz super krótki tułów i nogi zaczynające się od 'pępka'. Do tego fatalna mieszanina stylów i detali, według mnie NOT
filus4444: Stylizacja nie jest zła. Podoba mi się połączenie kolorów. Jedynie co gryzie mi się tutaj, to srebrne elementy na kurtce. Obniżyłbym może trochę maxi i naszyjnik. Super pomysł na dopełnienie stylizacji czerwonymi ustami. HOT
klaudynka016: Pomysł dobry, ale z wykonaniem już gorzej. Nie powinnaś tak wysoko ubierać tej spódniczki, wygląda to wręcz fatalnie. Gryzą mi się tutaj złote i srebrne elementy, nie lubię takiego mieszania. Radzę Ci więc pomyśleć nad zmianą kurtki. Co do torebki i butów.... buty zostaw, zaś torebkę zmień na mniejszą, zgrabniejszą. NOT







adzik225


botakchce: Na pierwszy rzut oka podoba mi się. Dopiero po dłuższym patrzeniu zaczyna przeszkadzać mi kopertówka pod pachą i nieco mdły dół, ale na pewno nie jest to zła stylizacja. HOT/NOT
filus4444: Bardzo ładna i przemyślana stylizacja.  Spodenki idealnie pasują do delikatniej bluzki. Kontrast czerni ze srebrem świetnie się tutaj sprawdził. Jedynie obniżyłbym trochę tą kopertówkę aby nie wisiała tak pod pachą. HOT

klaudynka016: Spodenki z tą zwiewną bluzką wyglądają jak komplet! Świetne połączenie. Dodatki (naszyjnik, okulary, kapelusz) jak najbardziej trafione. Teraz minusy... wymień torebkę na inną, ponieważ jest za elegancka do całości i opuść ją niżej +  zmień buty na zgrabne, czarne szpilki. Ode mnie HOT/NOT







aga...11


botakchce: Podoba mi się wszystko pod tym sweterkiem, lecz on sam mnie nie przekonuje. Może coś innego na wierzch byłoby kluczem do hot? HOT/NOT
filus4444: Stylizacja przeciętna. Niby wszystko na pierwszy rzut oka jest ciekawe, ale gdyby dłużej tak pomyśleć, to została dziwnie wykonana.  Neonowe kolory kojarzą mi się głównie z latem, tak samo jak ta spódniczka i te kwiatki (?) na bluzce.  Dlatego zimowy, gruby sweter jest tutaj zbędny. Reszta bardzo ładna. Dopracuj, dodaj biżuterię i będzie świetnie. HOT/NOT
klaudynka016: Na pierwszy rzut oka pomyślałam sobie 'fajna stylizacja.' Przyjrzałam się jej bliżej i zmieniłam nieco zdanie. Sweterek  z tą spódnicą, bluzką oraz paskiem wygląda ciekawie. Już inne zdanie mam na temat doboru butów i torebki.  Kopertówka zlewa się + lepiej wyglądałaby po (mojej) prawej stronie. Buty zaś kolorystycznie nie pasują, nie ten odcień czerwieni. Bezpieczniejsze będą tu czarne szpilki. HOT/NOT




kwiatowaestera


botakchce: Lubię, kiedy prostota tak pozytywnie zaskakuje. Stylizacja to zaledwie kilka elementów, które razem zgrały się  w cudowny outfit jak najbardziej zasługujący na HOT
filus4444: Trochę tu nudno. Sukienka i 3 dodatki. Rozumiem, że sukienka jest już ozdobna sama w sobie, ale można by dodaj jej więcej uroku.  Dodałbym jakiś złoty naszyjnik, bransoletkę.  Buty nie całkiem mi tu pasują, okulary ujdą, ale są masakrycznie ułożone. Torebkę wysunąłbym  chyba bardziej w bok, ponieważ  pasują tutaj jej złote elementy.  Nadrabiasz twarzą, która jest bardzo ładna.  HOT/NOT
klaudynka016: Prostota górą! Mima tej prostoty i skromności podoba mi się. Twoja twarz ma w sobie taki jakby urok (?) a to plus. Przez nią inaczej patrzy się na całą resztę. Sukienka sama w sobie jest intrygująca i dobrze, że nie nałożyłaś żadnego naszyjnika etc. Mimo tych plusów nie podoba mi się użycie torebki. Na Twoim miejscu użyłabym trochę zgrabniejszej. HOT









Czy zgadzacie się z Naszymi opiniami? Która stylizacja najbardziej się Wam spodobała? 

Za tydzień ocenimy: Amelia_219, hotdemetria14, RoyalMiley27, superstar7722, kalina76apple

23 komentarze:

  1. dla mnie tylko ostatnia to zasłużone Hot :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie not, hot/not, hot/not, hot.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ładne, a ostatnia cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja kwiatowaestera najlepsza :)
    hannah2313

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie najgorsze 2 fajna tylko torebka.. i ostatnia też może być ale twarz jakoś mi się nie podoba!? ..

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko ostatnia mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z waszymi opiniami, jak najbardziej :)
    Podoba mi się ostatnia stylizacja, mimo, że każda z wyżej przedstawionych ma coś w sobie :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z waszymi opiniami, ostatnia najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia jest cudna .

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Wami, ostatnia stylizacja mi się podoba ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej podoba mi się druga stylizacja. Co do waszych opinij to dziś najbliższe mi są filus4444

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacje są ciekawe, druga mi się podoba najbardziej
    pozdro
    makaolala

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazwyczaj mam nieco odmienne zdanie, ale tym razem zgadzam się z opiniami prawie w 100% ;D Najbardziej podoba mi się 2 i 3 stylizacja. 2 jest bardzo elegancka, a 3 taka wesoła.

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 i 4 najbardziej przykuły moją uwagę, choć w tym tygodniu jest duży poziom stylizacji
    tusia0517

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się z opiniami :)
    na pierwszy rzut oka mi się też wydawało że w mojej stylizacji jest wszystko ok, ale potem zauważyłam że coś w niej nie gra. ta stylizacja jest już dosyć stara miałam ją na sobie jakieś 3-2 tygodnie temu a na hot or not przygotowałam inną ;)
    bardzo mi się podoba ostatnia stylizacja. jest najlepsza :)
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z ocenami.Najlepiej aga...11

    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga i ostatnia są najlepsze, choć w obu tych stylizacjach wymieniłabym torebkę. Pozostałe są niewydarzone. Zgadzam się z ocenami.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  18. W zupełności się zgadzam z opiniami i ocenami.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze