niedziela, 16 lutego 2014

Kuchnia

Kuchnia to pomieszczenie nieodzowne w każdym domu. Wiele użytkowników na swoich profilach tworzy wirtualne wersje prawdziwych domów, dlatego to pomieszczenie zazwyczaj jest robione w pierwszej kolejności.
Kiedyś większość zaczynała od gotowego wnętrza do którego dodawane były tylko sprzęty. Ja sama nigdy go nie kupiłam, gdyż wydawało mi się wyjątkowo niegustowne.


Ładną kuchnię w grze nie jest trudno znaleźć. Zazwyczaj jest to duże pomieszczenie połączone z jadalnią czy salonem. Obecnie na SD jest naprawdę spory wybór sprzętów kuchennych, może samych mebli nie jest za dużo.... Jednak fantazja i nieograniczona pomysłowość to pole do stworzenia oryginalnej stylowej kuchni.
W sumie jedynym hamulcem może być zasobność portfela...

Przykłady nowoczesnych kuchni:
Czarne szafki – dobrze wpisują się styl tzw. międzynarodowy (lata 40 XX w.), bardzo lansowane przez włoskich dizajnerów w swoim czasie.
W pierwszej wersji to gotowe meble już nie dostępne w starplazie, również na bazarku rzadko widywane, co zresztą oczywiste. Jeśli się je ma to warto je zachować.


A teraz przykłady z wykorzystaniem białych szafek. Ten typ dobrze sprawdza się w aranżacjach o charakterze rustykalnym. Szafki nadal dostępne są w sklepie część elementów nawet za sm.



Budowa kuchni to jedno z najprostszych zadań w kategorii aranżacji. Możliwa do zrobienia za same sm. Wymaga paru mebli, sporej ilości drobnych sprzętów typu kubki, talerze, dzbanki, jakiekolwiek produkty spożywcze . 
I na koniec ciekawe autorska aranżacja kuchni niestety niewątpliwie są czaso- i materiałochłonna, a co za tym idzie droga. Moja uwagę najbardziej zwróciła  kolorystyka pierwszej.

Dwie kuchnie ultra nowoczesne:

Przykład kuchni retro:

Czy macie na swoim profilu kuchnię?
Czy bardzie przemawiają do Was białe czy czarne meble, a może wolicie w żywych kolorach ?

27 komentarzy:

  1. 2, 5 i 6 kuchnia bardzo mi się spodobała. W swoim apartamencie nie posiadam kuchni, ale preferuje biały kolor szafek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad zrobieniem kuchni,lecz po LE moje zasobności portfela trochę się zmniejszyły. Ale jak uzbieram sd to coś wykombinuję. Mi najbardziej spodobała się kuchnia pierwsza w stylu ultra nowoczesnym. Super artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuchnie na 2 i 3 obrazku są naprawdę genialne, że mam ochotę skopiować pomysł, hehe! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kuchnie są świetne, ale ja na razie nie biorę się za urządzanie własnej, może później. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się 3 kuchnie :D Pierwsza czarna, pierwsza biała i pierwsza niebieska xD Może kiedyś też sobie urządzę kuchnię? Ale jakoś na razie w ogóle nie planuję takiego pomieszczenia

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne, może uda mi się stworzyć coś podobnego, chociaż nie mam cierpliwosci do robienia apartamentu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 i 6 są najlepsze .Ja nie mam kuchni w swoim apartamencie , może kiedyś ją urządzę na tą chwilę nie mam pomysłu i funduszy .

    OdpowiedzUsuń
  8. W apartamencie mam "kuchnię", jednak nie jestem pewna, czy mogę ją tak nazwać. ;) Wszystkie kolory mebli są ładne, jeżeli są dobrze wykorzystane...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuchnia applead piękna. Mi się podobają czarne meble jednak są drogie i stworzenie czegoś co naprawdę by mi się podobało kosztuje miliony. Na stardoll trzeba oszczędzać jeśli się ma jakiekolwiek sd. Mam nadmiar sm więc stworzyłam białą kuchnię, ale i tak widzę, że czegoś tu brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam kuchnię,pastelową i naturalną. to chyba moje ulubione wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w domu białą nowoczesną kuchnię i taką preferuje. Rojda32 zrobiła ZARĄBISTĄ kuchnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuchnię stworzyłam już bardzo dawno temu i dotąd jej nie odnawiałam. Jest w żywych kolorach, wypełniona wieloma drobnymi przedmiotami. Tak mi się podoba i na razie nie mam zamiaru nic zmieniać. Mimo to, nowoczesna kuchnia to coś, o czym zawsze marzyłam.
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze kuchnia wydawała mi się pomieszczeniem, które trudne zagospodarować, by nie wyglądało pusto i schematycznie.
    Tutaj są bardzo ładne kuchnie, nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś próbowałam zrobić kuchnie, nie wyszło to dobrze. Ale te na obrazkach są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza własnoręcznie zrobiona kuchnia (ta bez autora) wygląda pięknie. Jednak ja nie bawię się w robienie kuchni, łazienek etc.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne te wszystkie kuchnie *-*, i pomyśleć że wszystkie robione własnoręcznie szok!

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy artykuł. Kuchnie są cudowne! Sama nie mam, i na razie nie zamierzam mieć. Badziej podobają mi się białe kuchnie.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. szczerze mowiac, to nie chce mi sie robic samodzielnie wnetrz, dlatego kuchnie mam ta pierwsza, dostalam ja gdy bylam ss
    pozdro
    makaolala

    OdpowiedzUsuń
  19. podobają mi się aranżacje

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tę czerwoną kuchnię dostałam z prezentu po doładowaniu ss, ale nigdy mi sie nie podobala, Aranżacje ukazene tu są prześwietne, sama kuchni nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  21. wolę czarno-białe kuchnie lub w jednym (spokojnym) kolorze. Kuchnia to pomieszczenie na Stardoll, które dość trudno urządzić. Zazwyczaj wychodzi coś prostego, zwyczajnego. Podobają mi się przykłady które pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny artykuł, ja kiedyś miałam kuchnie ale nie za bardzo mi się podobała więc usunęłam ją ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kuchnie, widać tutaj talenty, ja niestety takiego nie posiadam więc duża większośc moich pomieszczań stoi pustych.
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  24. Wczoraj zrobiłam kuchnię z wykorzystaniem czerwonych szafek,które może nie są zbyt piękne jednak w mojej aranżacji się sprawdzają.Jestem mega dumna z tej kuchni,ponieważ jest nowoczesna i chyba minimalistyczna.Kolory przewodzące to czerwień i szarość.W dodatku użyłam w niej jakichś skrzynek z najnowszej dostawy Furry Friends:D Choć nie jest zbyt duża to i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze