sobota, 15 lutego 2014

Pretty n'Love + Callie's Picks - co warto kupić? + mini loteria


Witajcie! Długo się zastanawiałam czy napisać tego posta, czy nie. Postanowiłam jednak, że go zrobię, choć nowości w Callie's Picks oraz Pretty n'Love nie zbyt mnie zachwyciły. Byłam do nich negatywnie nastawiona, aczkolwiek próbując znaleźć coś ciekawego, wychwyciłam parę naprawdę świetnych rzeczy i chciałabym Wam je teraz przedstawić. Oto one:





Spodnie są moim zdaniem jedną z najlepszych rzeczy kolekcji, na dodatek są za SM! Torebka jest trochę kiepsko wykonana, jakaś taka sztuczna mi się wydaje, ale ma ładny kolor. Miętowy romper to cudowna rzecz, mmm. Ma świetny kolor, kołnierzyk, ciekawe wykończenie spodenek oraz transparentne rękawy - jak można mu się nie oprzeć? Ja osobiście się w nim zakochałam. I kolejna świetna miętowa rzecz - sweterek. Czy tylko mi się zdaje, że musi być bardzo miękki? Z C'sP kupiłam tylko dwie rzeczy. Są nimi buty oraz torebka. Mam taki zwyczaj, że zawszę muszę kupić buty, muszę. Stwierdziłam, że te są najlepszymi z całej kolekcji. Nad torebką nie musiałam się zastanawiać - jest boska! Kocham kopertówki ze wstawkami, a na dodatek ma śliczny kolor.





1) Okulary Riviera| Bluzka LE | Naszyjnik Fallen Angel | Torebka no name | Buty DECADES |
2) Sukienka Bizou + Pretty n'Love + Pretty n'Love | Torebka Original Future | Buty DECADES
3) Czapka Mr. | Bluzka Nelly.com + Fallen Angel | Futerko Nelly.com | Spodnie Nelly.com | Buty Bizou.

I znów mam dla Was mini loterię. Z komentarzy wylosuję 4 osoby, które otrzymają po 10 SD. Pamiętajcie o obserwowaniu bloga. 

Co sądzicie o artykule? Podobają Wam się stylizacje? Co kupiliście z tych dwóch kolekcji? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach! :)

65 komentarzy:

  1. Świetny artykuł, te same rzeczy i mnie się podobają :). Stylizacje przepiękne jak zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam miętowy sweterek, a CP tylko rzeczy za sm, bo tak to nic mi się nie podoba, chodź przyznaję, że torebka jest całkiem całkiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobała mi się pierwsza stylizacja! ♥ Myślę, że dostawa do Pretty n'Love była jak najbardziej udana, jednak Callie's Picks nie bardzo

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nic nie kupiłam :/

    Padmey

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter to najlepsza rzecz z tych 2 kolekcji. Ostatnia stylizacja podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie kupie ten miętowy sweterek *.* A ze stylizacji najładniejsza pierwsza ;)
    zoorka64

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z CP kupiłam spódniczkę za 110sm :) Taką... Hm, nie wiem jak dokładnie nazywa się ten kolor, ale coś w rodzaju łososia, tylko sporo ciemniejsze xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ciuchy z pierwszego i trzeciego obrazka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizację, świetne wykorzystanie zaprezentowanych ubrań. Przekonałaś mnie do zakupu spodni, które na początku odstraszały mnie fasonem. Wszystkie stylizacje prezentują się ciekawie, jednak pierwsza jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, nie zauwarzyłam tej torebki z CP, muszę ja mieć. Mi sie nie podobaja te spodnie, dziwny wzór. Świetne stylizacje, 3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczy które wybrałaś to prawdziwe perełki. Kupiłam spodnie, kopertówkę i miętowy sweterek. Mi też wydaje się miękki xD Stylizacje są świetne, właśnie tak użyłabym tych spodni (jeszcze tego nie zrobiłam). Nie podoba mi się jedynie fryzura w ostatniej stylizacji.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie kupiłam jedną rzecz, więcej nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny artykuł. Bardzo mi się podoba sweterek , już go posiadam . Bardzo podoba mi się druga stylizacja oraz pierwsza. :)
    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie zauważyłam spodni za sm xD lecę po nie
    a stylki bardzo ładne ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam spodnie- rzeczywiście są oryginalne i warte kupna. Czerwona torebka jak dla mnie nie wygląda sztucznie - ma ładny fason. Resztę rzeczy mam zamiar dokupić na wyprzedażach:)))
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście polecam czerwone szpilki z Callie's Picks. Kosztują bodajże 9sd, więc nie jest to majątek, a są bardzo ciekawe i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z PL nic jeszcze nie kupiłam , ale podobają mi się rzeczy , które kupiłaś .Z CP kupiłam sukienkę i kopertówkę , zastanawiam się jeszcze nad tymi butami , przypominają mi trochę te z yh a do tego nie są drogie .Stylizacje jak zawsze świetne nie potrafię wybrać , która z nich podoba mi się najbardziej .

    OdpowiedzUsuń
  18. Tych rzeczy nie zakupię ale ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylki!zgłaszam się oczywiście
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnia stylka ♥ ♥ Śliczne napisy!

    OdpowiedzUsuń
  21. kupilam sweterek

    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam miętowy sweterek
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje!
    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic nie kupiłam chociaż zastanawiam się nad zakupem 1 rzeczy jeśli chodzi o stylizacje to świetne, najładniejsza 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zastosowanie do rompera!
    Minnie0302 (jak coś, obserwuję jako Nikaa)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic nie kupiłam chociaż rzeczy są bardzo w moim guście : )

    missLadyJenny5

    OdpowiedzUsuń
  27. Zamierzam kupić romper,sweterek oraz torebkę z Pretty'n live. Z dostawy callies pics nic mi się nie spodobało. Super stylizacje,zastanawiałam się jak można użyć miętowy romper. A tu proszę,rękawy od niego świetnie się prezentują z sukienką HB ,która także zagościła w mojej szafie.
    Limitless84

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne stylizacje. Najbardziej z tych ubrań podoba mi się romper ♥

    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  29. Na razie kupiłam tylko spodnie z Pretty n'Love i spódniczkę z Callie's Picks.
    Genialne stylki <3

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej! Od razu spodobał mi się twój blog. Jestem Austriacką graficzką, która niedawno przeprowadziła się do pięknego kraju - Polski. Na razie wykonuję darmowe grafiki, więc jeśli coś chcesz to wpadnij do nas!

    Qudasga412-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy wybrałaś i na pewno je kupię !
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie nie zachwyciły kolekcje jednak kupiłam kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba nic jescze nie kupiłam z tych kolekcji, jutro cos kupie. Ładne stylki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z PiL kupiłam już tę torebkę i sweterek, kupiłam również jaśniutko-żółty sweterek z siateczką - jak dla mnie on jest faworytem całej kolekcji, na na dodatek jest za sm ;) Do spodni muszę się jeszcze przekonać, ale najprawdopodobniej je kupię, żeby pozbyć się nadmiary sm. Callie's Picks to do tej pory najgorsza, moim zdaniem, dostawa. Do tej pory nie kupiłam na razie nic, ale zastanawiam się nad tą właśnie kopertówką oraz nad drugą kopertówką. Kupiłabym może jeszcze torebeczkę z ostatniego manekina, ale mam już ją z oryginalnego sklepu.
    Co do stylizacji, bez wątpienia pierwsza najlepsza, druga mi osobiście nie przypadła do gustu, a w trzeciej oprócz czapeczki jest super ;)

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  35. I love the look on the middle <3 It's so cute and chic, but I think It needs a belt, because I hate those black hearts hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  36. nic nie kupilam, ale kupie spodnie z pretty n'love (te za sm)
    stylizacje bardzo mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. jak na razie żadna rzecz z nowej dostawy pretty n' love nie znalazła się w mojej szafie jednak planuje zakup paru rzeczy :)
    hannah2313

    OdpowiedzUsuń
  38. Na razie nic nie kupiłam, ale planuje kupić parę rzeczy i to te które wybrałaś. Masz rację rzeczy nie zachwycają. Stylizacje bardzo fajne, podobają mi się
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne stylizacje i ciekawy artykuł .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  40. Sama planuję kupić jedynie romper, ale zgadzam się ,że jeszcze sweterek jest nie najgorszy. Z drugiego z omawianych tu sklepów tym razem nic nie przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kupiłam całkiem sporo rzeczy, przekonałaś mnie do kupna czerwonej kopertówki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne stylizacje, Najbardziej podoba mi się 2 i 3. Mam sweterek i spodnie i zastanawiam się nad kupnem kopertówki oraz torebki

    OdpowiedzUsuń
  43. naprawdę ładne stylizacje

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawy post i bardzo ladne stylizacje :D

    _Klaudia_1999_

    OdpowiedzUsuń
  45. Skusiłam się na spodnie z PnL.
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  46. Super stylizacji, muszę się wybrać na zakupy! :))
    s-v-a-g-g-e-r

    OdpowiedzUsuń
  47. bratnia dusza ten sam gust :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo podoba mi się druga stylizacja. Nic nie posiadam, ale ubrania sliczne ;)

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  49. dość ciekawe :) ogólnie kupiłam malinową listonoszkę i miętowy sweterek może jeszcze coś kupię ale jeszcze niewiem. a z CP nic nie kupiłam zastanawiam się nad naszyjnikiem za sm z którego można kołnierzyk zrobić :) druga stylizacja z drugiego rzędu najleprza :)


    kante666

    OdpowiedzUsuń
  50. Podobają mi się te rzeczy które wybrałas :)) Stylizacje=cudo :P
    Gabusia32107

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy artykuł i świetne stylizacje. Ja jeszcze nie robiłam żadnych zakupów, ale planuję :)

    OdpowiedzUsuń
  52. genialne stylizacje ;3 ;3

    Ewelina0509

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeszcze nic nie kupiłam, ale na pewno kupię te spodnie za sm oraz ten cudowy sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładne stylizacje szczególnie ostatnia przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  55. Za niedługo mam zamiar zrobić wielkie zakupy w tym sklepie, bo jest naprawdę dużo cudownych perełek, że ohohohoohoh! Najbardziej mi się spodobała druga stylizacja, idealnie dobrałaś neonową torebkę do sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. tusia0517
    Dla mnie MUST HAVE jest miętowy sweterk i spodnie z pretty'n love ^^
    Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja. ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. na pewno coś kupię ! A sukienka walentynkowa BOSKA!!!

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze