piątek, 28 lutego 2014

Projekt miesiąca Luty- ankieta





42 komentarze:

  1. Jarus i MissRihanna.

    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  2. Siódemka to normalnie mistrzostwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 % 2. Świetne i te dlonie, takie realistyczne ! ;D A takto wszystko fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. 7, to zdecydowanie najlepszy projekt :)
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  5. 5, kocham was :*****
    a drugi głos na 3 ;))
    _Klaudia_1999_

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie głosuję, nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  7. że niby ja tu jestem ? :O
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 3 i 5 *U* nie wiem na kogo zagłosować ;O

    OdpowiedzUsuń
  9. 6 to żenada.
    Głosuję na 7 i 8

    OdpowiedzUsuń
  10. pełen podziw dla projektanta bluzki nr.7 :)
    lili1999silver3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, wszystkie śliczne. Ale oddałam głos na 7 i 2, ale naprawdę zazdroszczę wam talentów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) /lili1999silver3

      Usuń
    2. już kupiłam ten projekt, rewelacyjny pomysł i wykonanie!!:)
      magda_550

      Usuń
  13. 5 i 7 <- genialne... Dłonie też fajne, ale kot o wiele realistyczniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podobają mi się dwa ostatnie projekt

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się siódemka. Świetny pomysł!
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  16. Głos na 7 ale 9 też fajna ;d
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam motyw z 5, plus za wybór, ale gorzej z wykonaniem, dlatego na tę pracę nie zagłosuję. Moje głosy lecą na 2 i 7.

    joy2189

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze