czwartek, 13 lutego 2014

Spoilery LE Decor

Trochę niespodziewanie pojawiły się spoilery LE Decor. Wnioskując po tym, że na kilku rzeczach znalazłam serduszko, będzie to walentynkowa kolekcja, więc zapewne dojdzie jutro do Starplazy. Ja jeśli się załapię kupię ewentualnie poduszkę z sarenką, plakat 'keep calm and love fashion' oraz wnętrze, ponieważ nic na mnie nie zrobiło wielkiego wrażenia. Co Wam się podobało? Jesteście przygotowani pod względem finansowym?

Brązowy piesek mruga oczami



EDIT OD MARTUNIA29: A tak będą prezentować się rzeczy w sklepie:

29 komentarzy:

  1. Jak się załapię to kupię brązowego pieska.

    klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się poduszki, ale raczej nic nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  3. LE nadchodzi a ja bez statusu SS >.< świetna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się dywan i czerwone róże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość całkiem fajna, ale najbardziej podoba mi się poduszka z sarenką i witrynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli mi się uda to chcę pieska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyjątkowo kiczowata kolekcja, tylko kilka drobiazgów jest wartych uwagi

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się 3 rzeczy, ale jeśli kolekcja jutro wejdzie to nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka rzeczy ładnych, ale i tak nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. ... Znowu rózowa kolekcja, serduszka złoto przepych. ehh ... Nie mgoli by dać czegoś takiego mocno minimalistycznego, albo chocicaż taką kolekcję jak w Kwietniu 2012 :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja robi wrażenie, na pewno coś kupię, ale zdaję sobie sprawę że ta kolekcja nie będzie należała do najtańszych.

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodobały mi sie 2 rzeczy, ale narazie nie mam kasy, oby dzisiaj nie weszlo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobał mi się dalmatyńczyk i sofa. Jak na razie mam 40sd ale mam nadzieję że uda mi się jeszcze skorzystać z oferty walentynkowej i wtedy będzie mnie stać ;)

    tional12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie licz na duże zasilenie sd... W tej ofercie wcale nie dostaje się 300sd, tak, jak jest napisane, tylko 53... ;/

      Usuń
  14. fajnie rzeczy, ale raczej nic nie kupie

    _Klaudia_1999_

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy.Napewno będę za około 100SD,więc raczej nie kupię,lae kolekcja robi wrażenie.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się brązowy piesek,wnętrze i szafeczka.Niestey nie mam kasy ale mam nadzieję że uda mi się uzbierać.

    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  17. raczej nic nie kupie

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym kupić dalmatyńczyka,jest przeuroczy :)
    ola1234buziak

    OdpowiedzUsuń
  19. Właściwie to nic ciekawego, nie wiem czy coś kupię, zależy jak będą wyglądać w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolekcja średnia, mało rzeczy mi się podoba... Poproszę taką półkę na książki w realu, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna lampa , nic nie kupię , bo nie mam w ogóle sd .

    OdpowiedzUsuń
  22. dość fajna zakupiłam 8 rzeczy. ale i tak czekam na antidote :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się piesek, kotek, poduszka z różami, no wiecie, taka delikatna, ten plakat i tło też nie najgorsze. Jednak, brak środków na koncie, nawet operator mi to wysyła :D
    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze