niedziela, 16 lutego 2014

Strój tygodnia - jarus55

Jako dzisiejszy strój tygodnia, zaprezentuję Wam stylizację Piotrka, na stardoll znajdziecie go pod nickiem jarus55. Stylizacja idealnie odwzorowuje przed wczorajsze święto - walentynki, można to przyuważyć poprzez dobór kolorów oraz kopertówki w serduszka. Bardzo mnie urzekło połączenie koszuli oraz spódnicy + genialnie dopełniający całość pasek w paski, do tego kolorystycznie skomponowane dodatki. Mi się bardzo podoba! A Wy, co sądzicie o jego stylizacji?  

29 komentarzy:

  1. Świetna, mam stylizację z podobnym użyciem tej spódniczki i takiego szerokiego paska.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam mieszane uczucia co do stylizacji

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula jest średnia, ale tutaj wyglada swietnie, tak jak cała stylka.

    OdpowiedzUsuń
  4. calkiem ladna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula nie bardzo mi tu pasuje, ale reszta jest świetna - zwłaszcza torebka w serduszka i pasek.
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Widziałam ją już wczoraj na blogowej imprezie qof :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsza to tu jest kopertówka.Potem cała reszta:)
    PS.Poszukuję tej kopertówki,jeśli ktoś chcę ją sprzedać pisać w mojej KG.Cena do uzgodnienia.Nick na SD: olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą spódnice miałam od niego kupić, dobrze iż tego nie zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że powiedział "nie" bo dałam za małą cenę ;)

      Usuń
  9. Jak dla mnie to jest za czerwono.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jedynie mi się nie podoba, ale reszta jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, świetnie dobrane dodatki, ale faktycznie - koszula ucieka i nie jest dobrze dopasowana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula mi się nie podoba. Jakby była inna byłoby znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska, na czerwono więc nawiązuje się trochę z walentynkami ♥ Podoba mi się (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula trochę dziwna (krój jakiś taki...), ale całość genialna. Zakochałam się w tej stylizacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja, wszystko idealnie dobrane ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula dziwnie tu wygląda xd

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja Cię kręcę, innych walentynkowych stylizacji nie było? :D

    Dobra, dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie mojej stylizacji i dziękuję wszystkim za miłe/szczere/niemiłe komentarze i za łapki w górę/dół! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten zaskoczony, jakby o niczym nie wiedział xD

      Usuń
  18. strasznie szpetna, niszczy tą piękną torebkę.
    uwielbiam buty kurtkę i torebkę, ale osobno jeszcze z tym paskiem są serio fe.

    OdpowiedzUsuń
  19. no nie wiem... widziałam już dużo fajniejszych stylizacji w jego wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna stylizacja ale koszula okropna co nie zmienia faktu , że łapka w górę .

    OdpowiedzUsuń
  21. hmm... nawet mi się podoba, lapka w gore ;))
    pozdro
    makaolala

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi nie podoba się tutaj ta koszula. Reszta jest ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze sama nie wiem czy mi się podoba czy nie, góra nie przypadła mi do gustu ale zato dół jest niczego sobie... Nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze