niedziela, 23 lutego 2014

Strój Tygodnia - kladiaaa

W tym tygodniu spośród wszystkich stardollowiczów jakich odwiedziłam najbardziej spodobała mi się stylizacja  Klaudii (?), na staroll kladiaaa. Jest dosyć prosta, ale bardzo efektowna. Sukienka sama w sobie ma urok, co powoduje, że nawet bez tego naszyjnika prezentowałaby się bardzo fajnie. Całość została uzupełniona czarną kopertówką oraz  platformami ze złotymi akcentami. Co sądzicie o jej stylizacji? Zasłużyła na to wyróżnienie?

buty Saint Laurent Paris Tribute | torebka Chanel Tribute | sukienka Bonjur Bizou | naszyjnik Lanvin Paris Tribute, Bonjur Bizou | okulary DVF Tribute 

31 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na stylizację, tylko ja bym zmieniła torebkę i fryzurę oraz zdjęła okulary, ale i tak bardzo mi się podoba połączenie tej sukienki z naszyjnikiem :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się, buty zbyt ciężkie do reszty stroju. Przydałaby się skórzana kurtka do ich stonowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładna. Ciekawa. Jednak uważam, że torebka tu nie pasuje, ogólnie nie jestem fanką tej torebki poprzez pasek przechodzący przez dłoń. Myślę, że znalazłabyś coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy zasłużyła, tak pół na pół, jest ładna i wszystko poprawnie, tylko nie ma szału, nie przyciąga wzroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza tym patrząc na nią dłużej coraz bardziej razi mnie kopertówka i buty :<
      emma23bob

      Usuń
  5. Zmieniłabym buty .

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że ta stylizacja nie zasłużyła na tytuł Stroju Tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. było ok, dopóki nie zobaczyłam butów :/ reszta jest fajna
    pozdro
    makaolala

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się i zdecydowanie zasłużyła na ten tytuł ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Jarusem i jeszcze jedno ale:zmieniłabym torebke.

    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na stylizacje boski. Jednakże nie pasuje mi tu torebka, gdyż ma srebrne akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię nieumiejętnego mieszania złota ze srebrem, a tu mamy tego doskonały przykład. Na dodatek buty są zdecydowanie za ciężkie do takiej eleganckiej stylizacji.
    Moim zdaniem niesłusznie okrzyknęłaś tę stylizację strojem tygodnia i najwidocznie, sądząc po komentarzach powyżej, nie tylko ja mam mam takie zdanie. Chybiony wybór.

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi również się nie podoba. Nie jestem mistrzem stylizacji, ale srebrna, delikatna sukienka z ciężkimi butami i złotymi dodatkami? Odpada.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale nogi w tych butach są krótkie, wymieniłabym je. Tak to ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się, wyróżniłaby kogoś kto MOIM ZDANIEM ubrał się bardziej efektownie.
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja bardzo prosta, wg mnie nie pasują buty. Są zbyt masywne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja ładna, ale buty zupełnie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  17. Strój bardzo łądny, z wyjątkiem butów, które całkowicie tu nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wymieniłabym torebkę i dodała jakiś blazer.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja ładna, tylko te buty nie pasują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że ta stylizacja nie powinna się tutaj znaleźć, gdyż szczerze mówiąc jest dość średnia, torebka jest nierówno nałożona. Wysokie, masywne buty, równie masywna biżuteria i jeszcze te okulary...nie pasują do sukienki. Po prostu nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się bardzo podoba . Jest taka niecodzienna ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurcze, nie spodziewałam się, szczerze mówiąc ubrałam tak dolke na szybko ażeby goła nie była ;p dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzoo mi sie podoba!!!!!! *...........*

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze