czwartek, 20 lutego 2014

Zaczynamy finał WS 2


Uczestnikami finału są:
    KAROLINA (-carolla-)                   DOMINIKA (domsot)                  KLAUDIA (klaudialigenza)
Co je czeka?
Najpierw bitwa potrójna, od razu po niej pożegnamy jednego uczestnika. Następnie odbędą się trzy walki, które zadecydują kto zwycięża konkurs.

Teraz Waszym zadaniem jest stworzenie karnawałowej stylizacji. 
Jak zawsze prosimy o wysyłanie na ciekawszysd@interia.pl niepodpisywanych prac,wykonanych na białym tle. Macie czas do niedzieli godz 23:59. Powodzenia! :*

Wyniki ostatecznej polfinałowej bitwy:
Większość z Was zadecydowała o tym, że autor stylizacji pierwszego manekina (domsot) powinien znaleźć się w finale. Dziękujemy MajkaStar1999 za branie udziału w tym konkursie. Jesteś świetna. 

Odbierz w mojej księdze gości swoje wywalczone 100sd 

27 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Chociaż głosowałam na drugą stylizację...

    ulcia15

    OdpowiedzUsuń
  2. :C :C Głosowałem na Donie :C Gratuluję i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, bo własnie zagłosowałem na pierwszą stylizacje. Życzę Wam powodzenia w finale :)
    Najbardziej kibicuje carolli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak coś czułam! Głosowałam na pierwszą stylizację z nadzieją, że należy do Domsot. I nie myliłam się ;D Bardzo się cieszę i życzę powodzenia w finale!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam dalej kciuki za domsot! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Ja również liczę na carolle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, ja też mam swojego faworyta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i powodzenia, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosowałam na pierwszą :)
    Również powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spodziewałam się, że to akurat te osoby będą w finale, ale oczywiście życzę Wam powodzenia ;)
    Moją faworytką jest Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia ;))
    pozdro
    makaolala

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za Dominikę! ♥
    Marysia...xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!
    Głosowałam na 2 stylizacje, no cóż.
    trzymam kciuki za Karolinę, powodzenia! :3

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze