czwartek, 6 marca 2014

300 mln użytkowników

Pomimo że liczba użytkowników stardoll nie przekroczyła jeszcze 300 mln, admini już przygotowali dla nas coś na tą okazję. Pierwszą niespodzianką jest gift-o-meter, który na stardoll nie pojawiał się już przez dość długi czas. Standardowo mamy do uzupełnienia dwa paski poprzez wydawanie stardollarów oraz starmonet. Kolejne prezenty to kilka darmowych ubrań, których jeszcze nie możemy otrzymać oraz 300 starmonet, które otrzymamy za znalezienie kodu na oficjalnym kanale youtube stardoll. Możemy także dodatkowo pokazać na twiterze i instagramie jak świętujemy tą okrągłą liczbę :) Jak Wam się podobają pomysły adminów? Jesteście zadowoleni czy raczej zawiedzeni?

52 komentarze:

  1. Ohh... Czemu nie 300 sd. Nagrdy nie sa złe c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Kod to 300m , na fb napisali :D Mam wszystko za Sm :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesadzają... Nawet za to płacić.

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż, niektóre rzeczy są całkiem fajne, ale będę miała tylko te za sm,

    OdpowiedzUsuń
  5. no cóż jakby to ująć : SZAŁU NIE MA, DUPY NIE URYWA ,STANIKI NIE LATAJĄ :pp strasznie jestem zawiedziona po cholere mi 300sm tyle co nic...

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem strasznie zawiedziona.jak dla mnie admini się nie postarali ;/
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że jak na 300mln użytkowników, nagrody nie są aż tak genialne.. no ale zawsze coś... wolałabym chociaż 50-100sd niż te 300sm...

    OdpowiedzUsuń
  8. mogla byc lepiej, ale nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uzbieram wszystko za sm, to na pewno. Odbiorę jeszcze darmowe 300sm i prezenty i raczej się na tym zakończy. Zawiodłam się, choć lepsze to niż nic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki szajs... Zbiore wszystko za sm bo i tak mam limit, a za sd jak mi się uda to spoko, jak nie to nie. Specjalnie kasy tracić nie będę. Admini kompletnie się nie postarali.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beznadzieja. Liczyłam na coś innego niż SM i gift-o-metr gdzie trzeba wydać mnóstwo kasy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam nadzieję na coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Można się było tego spodziewać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kod jest na instagramie ( 300m )

    OdpowiedzUsuń
  15. BEZNADZIEJA!!! w porównaniu do 2 mln to jest po prostu żart!

    KafiLOL

    OdpowiedzUsuń
  16. ubrania z gift-o-meter-a nie są za ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre ubrania są ładne. Fajnie jakby jutro pojawiło się Antidote, to bym miał " dwie pieczęcie na jednym ogniu" XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie dwie pieczenie xD?

      Usuń
    2. chyba pieczenie... prawie nie rozumiesz sensu tego frazeologizmu i piszesz głupoty

      Usuń
    3. A może się po prostu pomylił :)

      Usuń
    4. oj tam, taki mały błąd. Ale każdy wie o co chodzi :D

      Usuń
  18. 300 sm a nie sd a moze bedo jeszcze sd ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam, że będzie taki szajs. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubrania są takie kiczowate... dostałam już 3 rzeczy za wydanie 50sd, te czarne buty za 50sd są całkiem-całkiem. Admini bardzo mnie zawiedli, dlaczego nie mogło być tak jak poprzednim razem?
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam już wszystko za sm , ale nic mnie specjalnie nie urzekło .

    OdpowiedzUsuń
  22. ja pamiętam jak było to około 1 rok temu co dostawaliliśmy chyba po 100 sd i mieliśmy je wykorzystać je w 1 dzień ;33

    OdpowiedzUsuń
  23. wolałabym coś lepszego, ale ubrania nie są złe

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak było 100mln to dostawało się 100sd- ale oczywiście był limit na nie i było trzeba je wydać w ciągu 24h! ;-; Ale chociaż to było dobre.

    OdpowiedzUsuń
  26. Źle popatrzyłam xD Nie waaaażne... Trudno się mówi. Zobaczę co mi się uda zdobyć i tyle. Ale wolałabym sd :<

    OdpowiedzUsuń
  27. nie moge zrealizowac kodu :/

    OdpowiedzUsuń
  28. To się postarali, wydać sm nie jest problem ale sd..
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  29. Ktoś może wie jaki jest ten kod ?? :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie jestem zachwycona, a wręcz oburzona. Przecież to my tworzymy Stardoll, nie wystarczy im to, że prawie co miesiąc wysyłamy im kasę za ss lub sd? To my przyczyniliśmy się do tych 300 milionów, a oni w ramach "podziękowań" kolejny raz zżerają nam sd. Dla mnie to nie prezent dla nas, tylko dla kochanych Adminów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tragedia, ciuchy nie są takie złe ale serio 300sm, dla mnie ta waluta jest bezwartościowa, wszystko co jest za sm to jest za darmo, cały czas mam problemy żeby je wydać, na pewno nie skorzystam z ich darmowych 300.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kilka rzeczy jest ładnych, ale szału nie ma. Wykorzystałam kupon na 300sm i wybrałam się na zakupy ;) Chociaż coś :P
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ma szału ;c. Jak na 300 mln użytkowników to , to 300sm jest bardzo mało ;c

    Co mówić,. admini po prostu się nie postarali.

    OdpowiedzUsuń
  34. mogli sie bardziej postarac

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak było 200 mln to dostaliśmy 100 sd z tego co pamiętam do wydania w ciągu 24 h. A teraz? starmonety? Kompromitacja adminów. Dali nam nadzieję, że może będzie nawet więcej sd, bo wiadomo - liczba ludzi wzrosła. A tu takie coś?...
    Zawiodłam się, jak tak dalej pójdzie całkiem stracę ochotę na stardoll

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam pytanko jesli jest gift - o - metr to dostaje się ubrań np. 3 za 300 sm czy tylko ten przeznaczony na wydanie 300 sm?

    OdpowiedzUsuń
  37. ACHA. po zrealizowaniu kodu nie mogę nagle nic kupić, bo nie jestem ss. nawet za starmonety. nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  38. w sumie to czas chyba uciekać stamtąd.
    mam do sprzedania konto. (od 2008roku, 60poziom, kilka razy ss, sporo ubrań: stare hb, dkny, inspired by) ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze