niedziela, 9 marca 2014

Ciekawsze HB: Carrie hobo bag & Jewel sandals

Nie było mnie jakiś czas, dosyć długi zresztą, no ale pora w końcu wrócić do pracy, skoro znalazło się na to trochę czasu. Dziś nieco dziewczęco, nieco codziennie. Strasznie się męczyłam z sandałami, ale muszę przyznać, że dodając do nich inne buty można stworzyć świetne kombinacje. 
Ale hej! Co sądzicie o stylizacjach?


#1. opaska-nelly.com / naszyjnik- ppq / top- yh /spódnica- hhb / torebka- rio / buty- special offer / bransoletka- nelly.com
#2. opaska- nelly.com / kamizelka- free / top- original future / spodnie- le / zegarek- yh / torba- ppq / sandały- it girls / biżu- epiphany


Pozdrawiam
Sei-chan.

24 komentarze:

  1. obie stylizacje mi się podobają

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest po prostu świetna :) Druga już nie za bardzo mi się podoba ale nie jest tragicznie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja mi się w miarę podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobałaby mi się pierwsza stylizacja, gdyby nie odstraszała mnie góra zawierająca muszle. Nie podoba mi się ten motyw. Druga stylizacja jest całkiem okej, ale bardzo nie podobają mi się te sandały i to pewnie przesądziło o mojej negatywnej ocenie.
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Juz tęskniłam za Tobą ^u^

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaale piękne stylizacje! *.*
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne,ale najlepsza pierwsza.Cudo ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje . Pierwsza boska ♥
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju brak mi słów!Nie wiem jak to opisać.Są cudowne!
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli chodzi o pierwszą to jestem zachwycona! Ta góra jest świetna, pierwszy raz ją widzę. Ładna i zwiewna stylizacja. Nie rozumiem tylko co ta torebka robi w tym miejscu XD Jakby znalazła się tam przez przypadek.. nie wiem jaki to miało dać efekt, kompletnie. Co do drugiej również nie ma zastrzeżeń, z wyjątkiem, ponownie, torebki. Do tak leciutkiej stylizacji nie pasuje ona tutaj, wystarczy spojrzeć na nią, a następnie na sandały- po prostu nie da się tych dwóch rzeczy ze sobą połączyć :p Jednak efekt ogólny tej stylizacji jest jak najbardziej na plus. Fajne połączenie kamizelki z topem.

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza bardziej mi się podoba, ale druga również jest ładna c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja jest świetna, druga też jest ładna ale pierwszej nie pobija

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza jest lepsza, druga tez może być ale sandałki lepiej prezentują się z krótkimi spodenkami niż z długimi :p

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja lepsza od drugiej.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem druga stylizacja jest lepsza od pierwszej. Bardzo ładne stylizacje ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze