niedziela, 2 marca 2014

Ciekawsze podsumowanie tygodnia

Poniedziałek
Pojawiła się oferta '3 za 2', kupując trzy rzeczy najtańsza jest za darmo:

Dochodzi nowy sklep - Strike a Pose, jest on limitowany, można w nim było kupić ubrania zmieniający pozycję rąk i nóg naszych doll:

Wtorek
Do Transform trafia obejmująca dwa piętra, kolorowa dostawa kosmetyków:

Środa
Pojawia się nowa karnawałowa dostawa do Callie's Picks:

Czwartek
Ostatnim lutowym HB są szpilki ze sklepu Bonjour Bizou, kosztują 12 sd:

Jeśli wykupimy pakiet ss lub doładujemy konto dodatkowymi sd otrzymamy strój na obrazku poniżej, oferta trwała do 1 marca:

Do StarDesign Fashion dochodzą 4 nowe projekty:

Piątek
Zgodnie ze spoilerami meble pojawiły się w sklepie Fashion Furniture:

Sobota
Poprzednią kolekcję Antidote można sprzedawać w starbazarze:

Niedziela
Pierwszym marcowym HB jest beżowa sukienka, pochodzi ze sklepu Pretty n' love i zapłacimy za nią 16 sd:



W tym tygodniu wydarzyło się naprawdę wiele. Ja cieszę się z kolekcji Antidote w starbazarze oraz nowych projektach w stardesign. A co Wam się spodobało? Wybraliście się na jakieś zakupy?

22 komentarze:

  1. Wkupili przede mną całą kolekcję Strike a Pose.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo świetnych, ale drogich dostaw... Niestety nic nie wpadło w moje ręce (z nowości). Skorzystałam tylko ze 2 razy z oferty 3 za 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy zdecydowanie Strike a pose :** byłam wtedy jeszcze sgl. ale dzięki mojej kochanej przyjaciółce zdobyłam kilka rzeczy ^^ dzięki felka :*

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy limitowany sklep w poniedziałek ale nic nie kupiłam bo nie byłam w domu:( Mam nadzieje że uda mi się coś znaleźć w bazarze

    OdpowiedzUsuń
  5. Strike Pose było fajne, ale nic nie kupiłam ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy sklep najfajniejszy , szkoda , że kupiłam tylko jedną rzecz .:/

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem ciekawy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podobał piątek :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza była dostawa mebli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze Strike a Pose, niestety poza moim zasięgiem...
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Tydzień był ciekawy ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy tydzien, spodobało mi sie Strike a Pose

    OdpowiedzUsuń
  13. A jak dla mnie był średni. Może dlatego, że te dostawy z tego tygodnia były w cholerę drogie.

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet ciekawy tydzień

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  15. Projekt w stardesing i callliespicks
    tusia0517

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej przypadły mi do gustu nowe projekty w StarDesign Fashion :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej przypadły mi do gustu nowe projekty w StarDesign Fashion ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  18. w sumie nie był to jakoś specjalnie ciekawy tydzień ( oczywiście pod względem nowości w sklepie)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsze Strike A pose i 3 za 2.

    olimandra89

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze