środa, 12 marca 2014

Hot or Not

Dzisiaj macie okazję zobaczyć stylizacje: Amelia_219, hotdemetria14, RoyalMiley27, superstar7722, kalina76apple. Ocenili je: walentynkaxx, punkkokoo oraz ja (klaudynka016)

Amelia_219


walentynkaxx: Całość byłaby bardzo ładna, gdyby nie te ciemne dodatki. Wymieniłabym kopertówkę na jakąś torebkę, która ma delikatny i przyjemny dla oka kolor, to samo zrobiłabym z butami. Dla urozmaicenia dodałabym pasek. Myślę, że mogę dać Ci HOT/NOT.

klaudynka016: Twoja doll ma bardzo ładną twarz. Jak najbardziej pasuje do stylizacji, która jest niestety do poprawki. Gorset i spódniczka pasują do siebie. Inne zdanie mam na temat doboru kopertówki i butów. Wybierz oba dodatki w delikatniejszych kolorach. HOT/NOT

punkkokoo: Ładnie dobrałaś spódniczkę z topem, który tworzy ładną całość, lecz kopertówka razem z butami tutaj nie pasują. Radziłabym wymienić dodatki na jakieś, pasujące do spódniczki i topu. HOT/NOT







            hotdemetria14

walentynkaxx: Powiem szczerze: nic mi się tu nie podoba. Po pierwsze szpecące brwi i usta. Buty całkowicie do wymiany, blazer też. Nad resztą trzeba się porządnie zastanowić. Koniecznie zdejmij okulary i zastąp te sztuczne włosy jakąś ładną, schludną fryzurą. Jak na razie: NOT.

klaudynka016: Twoja doll ma odstraszającą fryzurę, wygląda to jak przysłowiowa szopa. Dodatkowo te okulary.... koniecznie je zdejmij. Zastanawiam się jak taki ładny blazer można tak nieumiejętnie wykorzystać. Ten strój zasługuje na NOT. Wszystko do wymiany. 

punkkokoo: Nic tutaj kompletnie nie pasuje. Całość stroju dopełniają brzydkie włosy jak i wielkie okulary. Radzę zacząć stylizację od początku, z dobraniem odpowiednich części ubrań i dodatków z  garderoby. Daję NOT.






RoyalMiley27

walentynkaxx: Bardzo oryginalna i pomysłowa stylizacja! Wszystko jest umiejętnie połączone, nie mam żadnych zarzutów. Genialny set, który zasługuje na pochwałę. HOT!

klaudynka016: Prosta stylizacja a jaka ciekawa! Wszystko mi się w niej podoba. Kolor żółty rozjaśnia tą ciemną stylizację,  a kolor ust nadaje całości takiego delikatnego pazura. Ode mnie HOT

punkkokoo: Całość stroju jest bardzo ładna, nie mam się do czego przyczepić. Dobrze, że pomyślałaś o twarzy i pomalowałaś usta, dzięki temu również nie jest nudno. HOT










superstar7722

walentynkaxx: Patrząc na Twoją lalkę uważam, że nic tu nie jest przemyślane. Po pierwsze: po co Ci tyle toreb? Są zbędne i od razu psują outfit. Do tego buty, które wprost okropnie wyglądają w połączeniu z tymi spodniami. Góra jest dobra, ale dodatki i dół to tragedia... NOT

klaudynka016: Zaciekawiłaś mnie tą stylizacją, pierwsze wrażenie pozytywne. Jednak po krótkiej chwili namysłu  uważam, że za dużo się tu dzieje! Po co Ci 3 torebki? Dla niektórych 2 to już była przesada, a co dopiero 3.  Nie pasują tutaj te buty, za dużo tu wszystkiego. NOT


punkkokoo: Za dużo tutaj wszystkiego. Niepotrzebnie dawałaś aż trzy torebki, zdecydowanie jedna by wystarczyła. Zmieniłabym tutaj również buty, które nachodzą na spodnie i ogólnie spodnie na jakieś inne- lepsze. Jak dla mnie NOT 






kalina76apple


walentynkaxx: Dziewczęco, elegancko, urzekająco. Bardzo podoba mi się połączenie tej pięknej bluzeczki ze spódniczką. Dodatki pełnią tu główną rolę, do tego te piękne kolczyki. Zachwycająco! Od razu można byłoby wywnioskować, że ode mnie otrzymasz HOT.

klaudynka016: Bardzo fajna, nieskomplikowana stylizacja. Kolorystycznie wszystko gra, estetyka utrzymana, detale dopasowane. Myślę, że spokojnie zasługujesz na HOT

punkkokoo:  Podoba mi się połączenie sukienki ze spódnicą, bardzo fajnie to wygląda. Duży plus za dobranie odpowiednich dodatków, które idealnie się prezentują. HOT









Zgadzacie się z Naszymi opiniami? Która stylizacja najbardziej Wam się spodobała? 

Wkrótce ocenimy:  Weronikao99, poziomkowa001, klusia03, pikaczu67, JuliaWie

23 komentarze:

  1. zgadzam się z ocenami, a najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja i zgadzam sie z ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tylko ostatnia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podobają mi się stylizacje, ale kalina76apple wygląda najlepiej. styliazcja RoyalMiley27 też jest w ładna, ale krzywo założyła spódnicę :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia najbardziej przypadła mi do gustu. jeżeli chodzi o pierwszą stylizację, to dałabym chyba not. opinie ogólnie jak najbardziej trafne.

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, podoba mi się stylizacja trzecia oraz ostatnia.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba stylizacja superstar7722. Fajny hipisowski styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ocenami .

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko bardzo idealnie oceniliscie ^^... Proszę zrobicie mi tez hot or not prosze .. byla bym zachwycona byc na takiej slawnej stronie
    Lattelly

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie stylizacje mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedynie dwie stylizacje przypadły mi do gustu, reszta to taka... rzeź.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. co do :
    1- pomyślałam to samo
    2- zgadzam się z oceną
    3- ciekawa stylizacja
    4 - pomyślałam to samo, stylizacja podoba mi się do połowy
    5- śliczna
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem podobnego zdania co wy :) ostatnia chyba najlepsza :*

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  14. Oceny jak najbardziej trafne.:)

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwie są nawet ładne, ale ogólnie szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się z wszystkimi ocenami w poście :P
    ostatni strój bardzo mi się podoba! :) trzeci jakoś wielkiego wrażenia na mnie nie zrobił, jest taki zbyt "popularny". a ten pierwszy ma w sobie potenszjal, tylko buty i torebka go zepsuły. ogólnie to pierwszy i ostatni są moimi faworytami ;)
    no to czekam na więcej :3
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę że ta które miała takie buty w kropki ma śliczną fryzurę!
    nati080802

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Żadna mi nie przypadła do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z opiniami. Stylizacja Kaliny najbardziej mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Waszymi opiniami. Jeśli pomyślałam o czymś, co trzeba w stylizacji zmienić - już jest to napisane, więc nie będę się rozpisywać :) Nie zgadzam się tylko co do części drugiej oceny - moim zdaniem włosy są świetne, a w połączeniu z okularami sprawiają fantastyczne wrażenie :) A co do czwartej - buty można "schować" pod spodnie, będą prezentować się o wiele lepiej :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze