niedziela, 16 marca 2014

Kitsch-fotel sputnik

W piątek do Starplazy trafiła nowa dostawa rzeczy to sklepu Kitsch. Natchnęło mnie to do pokazania Wam realnych odpowiedników dwóch mebli.
Bo trzeba wiedzieć, że wszystko (no prawie wszystko) co pojawia się na SD ma swój pierwowzór w realnym świecie designu.
Wybrałam szklany stolik z rodzajem kwiatowego akwarium, który na SD kosztuje 122sm.

Tak wygląda w realu, jest to projekt z lat 60 XX wieku:
a tak na SD:

Druga propozycja to czerwony fotel o nazwie sputnik za 14sd.
W realnym świecie fotel ten to już klasyka.
Jego autorem jest duński projektant Hans Wegner (1914-2007). Jego pasją było projektowanie krzeseł w zasadzie na cały jego dorobek zawodowy składają się najróżniejsze siedziska.
Fotek powstał w 1951 roku pod nazwa AP-19. Jeden z krytyków powiedział, że jego podłokietniki były jak "wielkie łapy niedźwiedzia obejmującego cię od tyłu." - stąd wzięła się nazwa siedziska. Dwa lata później wszedł do sprzedaży jako  "Papa Bear" lub "Teddy Bear".

Zdjęcie reklamowe z epoki:
i jego autor przy pracy:


 W 2003 z okazji okrągłej rocznicy produkcja fotela została wznowiona.
Meble te nadal wykonywane są ręcznie stąd ich wysoka cena i doskonała jakość.

Tak wygląda współczesna wersja  "Taty misia":
a tak fotel wygląda w wersji Stardollowej:
Co sądzicie o najnowszej dostawie do Kitsch?
Czy to, że te meble mają swoje realne odpowiedniki ma dla was jakieś znaczenie?

23 komentarze:

  1. Dostawa mi sie podoba, tak samo jak realne odpowiedniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Realne wersje o wiele lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet podobne te rzeczy, choć w realu wyglądają lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. W realu rzeczy wyglądają o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa jest średnia, realne odpowiedniki bardziej mi się podobają ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny artykuł coś zupełnie innego! mam nadzieję na więcej :* fotel w realu jest super :)

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Realne wersje lepsze, ale stardolowe też są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Admini się postarali, bo bardzo dobrze odwzorowali wersje realne na Stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  9. W realu wyglądają lepiej.Admini odwzorowali na perfect:)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem podobne , ale stoliczek lepiej wygląda w realu .

    OdpowiedzUsuń
  11. O stoliczek podoba mi się, bo widać że jest znakomicie odwzorowany. :D

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze odwzorowane, kolekcja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To oznacza, że admini starają się stworzyć coś realistycznego :D
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie odwzorowane, jednak realne wersje i tak lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne ale i tak nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze odwzorowane, ale nie kupię .

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna kolekcja, jednak nic na razie nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten pierwszy fotel ;)

    3izabela3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli chodzi o fotel to bardziej podoba mi się realna wersja, co do stolika to jednak stardollowa wersja bardziej przypadła mi do gustu, bardzo nie podobają mi się sztuczne kwiaty w realu stąd też mój wybór jest taki a nie inny.

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się realne wersje

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  21. Sądzę że kolekcja Kitsch jest cudna. To że meble mają swe realne odpowiedniki nie ma dla mnie znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł na post. Stojak jest bardzo ładny, lecz szkoda, że fotel na sd jest w kolorze różowym, to bardzo psuje piękny efekt mebla.
    barelina11

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze