czwartek, 13 marca 2014

Nelly.com + PPQ - co warto kupić?

Witajcie! Zmieniłam troszkę sposób przedstawiania postów, mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
1) 8 SD. Na początek mała, praktyczna, srebrna kopertówka. Nie warto się rozpisywać, uważam, że każda taka pierdołka zawsze się przyda. Szkoda tylko, że jej cena jest odrobinkę wygórowana.

2) 6 SD. Brakowało mi takiej złotej opaski! Jest świetna i bardzo praktyczna,  bardzo podobają mi się nieduże ćwieki. Gorąco polecam jej zakup, tym bardziej, że nie jest zbyt droga.

3) 10 SD. Kolejna rzecz, której mi brakowało w szafie - czarne baleriny ze złotym czubkiem. Nie są drogie, a bardzo ciekawe.

4) 22 SD. Chciałam kupić choć jedną sukienkę, ta spodoba mi się najbardziej z całej kolekcji. Nie jest nudna - ma ciekawe wcięcie z falbaną, półodkrytą górę zdobioną koronką oraz minimalistyczny kolor. Wszystko co lubię w jednej postaci.

5) 26 SD. Tamdaratam! Oto must have kolekcji, czyli piękna czarna kurtka z jasnym futerkiem. Uwiodła serca wielu z powodu prostego - nie dość, że ładna, to jeszcze "zarzucona" na ramionach. Minusem jest cena, bo to aż 26 stardollarów. Sądzę jednak, że warto kupić ją za taką cenę, bo w daleeekiej przyszłości może być jedną z najbardziej pożądanych rzeczy na stardoll.

6) 17 SD. Bielusieńki jak śnieg sweterek, z 3/4 rękawami, czyli ładny i praktyczny ciuszek. Dobrze, że ma jedenastkę oraz paski na rękawach, bo dzięki temu nie jest nudny.

7) 18 SD. Jasnoróżowe spodnie, z ciemnoróżowymi plamami, dobrze, że to nie kolejne zwykłe dżinsy. Choć nie wszystkim mogą się podobać, sądzę, że warto je mieć, podobnych jeszcze na Stardoll nie widziałam.



1) 10 SD 2) 5 SD 3) 12 SD. Tutaj wybrałam tylko 3 rzeczy, nad którymi nie trzeba się rozpisywać. Każda z nich jest bardzo praktyczna i przydatna, dlatego po prostu polecam ich zakup.

1) Ozdoba - Nelly.com | Szal (?) Strike a Pose | Buty Nelly.com + Bizou |
2) Sukienka - DECADES | Pasek - Apres Ski | Torebka - Callie's Picks | Płaszcz - Film Tehory | Buty - Milionaire M. |

3) Wianek - LE | Bluzka - Archive | Blazer - Archive | Pasek - Apres Ski | Torebka - Chanel | Buty - VOILE |
4) Bluzka - Bizou | Spodnie - Nelly.com | Torebka - RIO | Buty - Bizou |

Co kupiliście z Nelly? Podobają Wam się stylizacje? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach!

30 komentarzy:

  1. Tylko 2 pierwsze stylizacje mi się podobają, ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak kupię prawie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka rzeczy, ale muszę jeszcze dokupić coś z PPQ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kilka rzeczy, może coś jeszcze dokupię. 2 ostatnie stylizacje podobają mi się najbardziej ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam dwie rzeczy. Dwie pierwsze stylizacje są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecasz naprawdę świetne rzeczy, kupię je, kiedy tylko będę mieć stardolary. Najbardziej podoba mi się czwarta stylizacja, choć pierwsza i druga również nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwie pierwsze i ostatnia fajne .Z nelly jeszcze nic nie kupiłam , z PPQ kupiłam kapelusz i wisiorek .

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnia świetna <3 (chociaż torebka ciut mi nie pasi.. )

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  10. baaardzo przydatny post :) z pewnością pomógł mi "przejrzeć na oczy" i przyjrzeć się tym rzeczom, póki jeszcze można je kupić :)
    druga stylizacja absolutnie najlepsza - bardzo ciekawa :P
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam opisać i umieścić na obrazku czapkę, ale dobra XD

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej podobają mi się 2 pierwsze stylizacje, z nelly kupiłabym może opaskę i dżinsowe spodenki (nie ma ich tu ), ale nie SS mają góra + dodatkowe rzeczy 300sd na wszystko, więc raczej zbieram na innego

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kurtkę, sweter i opaskę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze dwie stylizacje są najlepsze. Mam opaskę, bluzę i kapelusz.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  15. Och , och mam z nelly czarna kurteczkę i białą bluzę z jedenastką. I są świetne. Zresztą reszta tez. Naprawdę warto kupować.

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga i czwarta stylizacja bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Nelly kupiłam sweterek z jedenastką. Podobają mi się niektóre stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się stylizacja 2 i 4 :))
    Marcelaa69

    OdpowiedzUsuń
  19. podobają mi się stylizacje

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczy które wybrałaś warto kupić,a stylizacje:nic dodać i nic ująć.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tych dwóch kolekcji mam tylko czarną czapkę "calfie". Oszczędzam na sweterek z napisem "So?"
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  22. na razie nic nie kupiłam, a co do stylizacji to bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacje przypadły mi do gustu
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy artykuł, najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  25. Te buty ze złotymi czubkami to z pewnością nie baletki
    SilverIvy

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoje stylizacje! Każda jest zachwycająca :) Nieważne co napiszę - to i tak nie odda mojej opinii. Zakochałam się w pierwszej propozycji :')
    barelina11

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze