piątek, 14 marca 2014

Nowości w Kitsch

Do Starplazy trafiła zapowiedziana kolekcja Kitsch. Ceny wahają się między 5, a 25 stardolarów oraz 45, a 142 starmonety. W tym przypadku nazwa sklepu nie nawiązuje do dostawy. Znajdziemy w niej takie rzeczy jak małe wieże Eiffla, zdobione schody czy różowy fortepian. Polecam głównie zakup czarno-białej szafki z drugiego piętra, która kosztuje 142 sm. Przyznam, że kolekcja zachęciła mnie i podsunęła pewne pomysły do stworzenia jakiegoś pokoju. A co Wy o niej sądzicie? Kupicie coś?


23 komentarze:

  1. Możliwe, że coś kupię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna dostawa .

    OdpowiedzUsuń
  3. Na stówę kupię lawendowego jelenia<3
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wcześniej zauważyłam szafkę. To, że jest za sm tylko potwierdza mój wybór...
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z lepszych dostaw do tego sklepu :) lecę na zakupy :33

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja bardzo mi sie podoba wiec na pewno coś kupie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie kupie tylko rzeczy za SM.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzę, ale póki co nie widzę nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie kupiłam tylko kubki za sm.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  10. kolekcja udana, na pewno coś kupię
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  11. zajrzę, może kupię cos za sm :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też najbarzypadła do gustu szafka

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś na pewno kupię. :D

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba kupię głowę jelenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Część rzeczy jest całkiem fajna, zastanowię się nad zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. yeah! ładne rzeczy :3 byłam zainteresowana kominkiem, ale w sumie to nie przykuwam takiej uwagi do apartamentu co do doll, więc myślę że można byłoby te stardollary przeznaczyć na coś dla mnie bardziej pożytecznego :)
    parę rzeczy jednak naprawdę mi się podoba, jak na przykład ta sówka przyczepiana do ściany - ale tak sama w pustym pokoju będzie wyglądać głupio, więc chyba niestety na nic się nie skuszę.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolekcja niezbyt przypadła mi do gustu, do tej pory kupiłam jedynie szafkę o której wcześniej wspomniałaś. Wątpię bym coś jeszcze zakupiła.

    Alocohc

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre rzeczy są bardzo ładne i godne uwagi, ale nie wybiorę się na zakupy, bo nie specjalnie lubię urządzać apartament ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  19. Sądzę że ta kolekcja nieźle im wyszła. Nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze