poniedziałek, 17 marca 2014

RIO - co warto kupić?

Z tego co wyczytałam w komentarzach, dużo osób jest negatywnie nastawionych do nowego RIO. Mam nadzieję, że tym artykułem uda mi się przekonać chociaż część z Was do kupna jakiejś rzeczy.

1. 8 SD. Zwykłe czarne obcasy, z kolorowymi paseczkami. Nie widzę powodu, by ich nie kupić - jakościowo nie powalają, ale złe nie są, a różnorodne barwy sprawiają, że będą pasowały do wielu kolorowych stylizacji. 
2. 96 SM. Czy tylko ja uważam, że te buty są cudowne? To chyba przez te zgranie kolorów - mięta, czerń oraz biel, cudo. A jeszcze za tę walutę! 
3. 15 SD. Jedna z lepszych maxi na stardoll! Kolor piękny, bo minimalistyczny, daje duże pole do popisu. 
4. 12 SD. Trochę drogi, ale uroczy. Nie byłam przekonana co do jakości, bo jest trochę słaba, ale prawdę mówiąc nie rzuca się to tak w oczy. A poza tym lubię panterkę.
5. 5 SD. Ciekawy naszyjnik, nieprawdaż? Jak dobrze, że składa się z dwóch "poziomów", dzięki temu nie jest kolejnym zwykłym dodatkiem.
6 + 7. 14, 14 SD. Must have kolekcji, czyli biały oraz czarny blazer. Nie ukrywajmy - lepiej prezentuje się na obrazku, niż na doll, bo jest jakoś tak niesymetryczny, taki jakby dziwny. Nie zmienia to jednak faktu, że jest najczęściej kupowaną rzeczą tej kolekcji. 



1) Sukienka Special Offer (połączona z maxi) | Naszyjnik PPQ | Kapelusz | Woalka Special Offer| Torebka Archive |
2) Opaska Nelly.com | Bluzka StarDesign | Spodnie Nelly.com | Okulary Saint Laurent | Buty Archive + Saint Laurent



3) Kapelusz Bizou | Romper RIO | Spodenki no name | Pasek Apres Ski | Torebka VOILE
4) Kapelusz PPQ | Bluzka Archive | Spodnie Nelly.com | Torebka no name | Okulary Riviera | Buty Nelly.com

Co sądzicie o artykule? Kupiliście coś z RIO?

25 komentarzy:

  1. Na razie kupiłam jedynie biały blazer, zapomniałam wpakować tego czarnego do koszyka. Zaraz idę jeszcze po naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobne upodobania, kupię buty bo... są miętowe, najładniejsze stylizacje : 1 i 4
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupila buty za sm i dwa zakiety, ale tym artykule kupie jeszcze plecak. Supet post

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam tylko butki za sm , śliczne są .<3 Podoba mi się 2 i 3 stylka .

    OdpowiedzUsuń
  5. Obcasów nr 1 nie chcę kupować, natomiast na te drugie mnie namówiłaś. Naszyjnika nie miałam zamiaru również kupować, jednak chyba tak zrobię. Wszystkie pozostałe rzeczy są w planach zakupu, dodaje do tego czarna torebkę.
    Podobają mi się stylizacje, zwłaszcza 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 stylizacja mi się podoba. Z kolekcji kupie biały blezer.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja nie powala, na razie nic nie kupiłam ale coś mam zamiar. Ostatnia stylizacja najbardziej mi się podoba ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie wstrzymuję się z zakupami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blazery obowiązkowo muszę kupić. Są świetne.!!!

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  10. całkowicie zgadzam się z wyborem ciuchów i wszystkim co napisałaś, stylki są świetne !! *.* dodałabym do tego jeszcze tylko żółty sweterek który bardzo przypadł mi do gustu :>

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam na razie sd :/ Ale buty za sm na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się stylizacje

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne stylizacje, ja na razie nic nie kupiłam, ale muszę to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno zakupię blezery, oraz buty za sm. Przekonałam się też do spódnicy.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałam przekonana do zakupów w RIO:)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolekcja mi się nie spodobała szczerze powiedziawszy, nie wiem, czy cokolwiek kupię.
    Nie podzielam zdania na temat blazerów i spódniczki. Tak jak powiedziała autorka postu, blazery wyglądają znacznie lepiej na obrazku, niż na doll.
    Stylizacje nie są złe, najbardziej spodobała mi się 3. Naprawdę ładna.
    Chciałabym dodatkowo poinformować o małym błędzie w poście. Czarny blazer jest droższy, kosztuje 15 sd, nie 14.

    Alocohc

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne, kupię wszystkie rzeczy, które pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za bardzo nie mam sd, jakbym miała to w mojej szafie znalazłyby się oba żakiety i buty. Ogólnie kolekcja nie powala, spodziewałam się czegoś lepszego.
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nic nie kupiłam ani nie zamierzam kupić. Kolekcja jest całkowicie nie w moim stylu, nie podoba mi się kompletnie nic. Żakiety byłyby ładne, gdyby miały symetryczne rękawy. Twoje stylizacje bardzo mi się podobają, mimo, że nie jestem przekonana do tej kolekcji :)

    brevyy

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie spodziewałam się, że z rzeczy, które z początku wydawały mi się beznadziejnie wykonane i nie w moim guście, mogą powstać tak wspaniałe stylizacje! Zdecydowanie zachęciłaś mnie tym artykułem do większych zakupów, dzięki! :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze