piątek, 16 maja 2014

Podsumowanie III Etapu WS

Wygrane stylizacje:




Zozoleq/MissMileyLove1/Aneczka96/nivea11/Diana.Miss2/oliwcia_paris/nivea11/Zozoleq/Aneczka96/otyja
Przegrane stylizacje:
otyja/naturalgirl222/oliwcia_paris/...Yelow.../MadmoiaselleOla/Diana.Miss2/MissMileyLove1/naturalgirl222/...Yelow.../MadmoiaselleOla

Tutaj możecie obejrzeć szczegółowe wyniki ankiet.
Obie swoje bitwy wygrały:
Kamila (Zozoleq), Ania (Aneczka96) i Ania (nivea11)
Gratuluję, jesteście już uczestniczkami IV Etapu.
Obie swoje bitwy przegrały:
Agata (naturalgir222), Natalia (...Yelow...) i Ola (MadmoiaselleOla)
Serdecznie gratulujemy Wam dojścia tak daleko, niestety musimy się z Wami już pożegnać. W księdze gości Marty (martunia29) odbierzcie zasłużone 50 sd, macie na to 48godz.

Jedną przegraną i jedną wygraną bitwę miały:
Ola (otyja), Oliwia (oliwcia_paris), Paulina (Diana.Miss2) i Ania (MissMileyLove1)

Spośród Waszej czwórki tylko jedna przejdzie do półfinału.
Jak w poprzedniej edycji WS, czeka Was zbiorowa bitwa, która zdecyduje, kto przejdzie dalej. Waszym zadaniem jest wykonanie stylizacji z torebką poniżej. Macie czas do końca jutrzejszego dnia (do godz 23:59), bitwa nazajutrz. Swoje stylizacje jak zwykle przesyłacie na mejl ciekawszysd@interia.pl, nie podpisujcie się, w temacie podajcie swój nick.
Powodzenia!

28 komentarzy:

  1. Ciekawie, ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuu, szkoda, miałam nadzieję, że wygram chociaż jedną bitwę, ale trudno :D Dziękuję za wszystkie oddane na mnie głosy i gratuluję dziewczynom! Powodzenia! :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim uczestniczkom, a szczególnie tym które trafiły do IV etapu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow hey hurray! Dzięki za głosy!
    Kibicuję MissMileyLove1! Masz się postarać Ania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzięki :*

      Mimo wszystko z wyników jestem bardzo zadowolona :) Tak właśnie obstawiałam

      Usuń
  5. Głosowałam na inne osoby. Gratulacje i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. No, gratuluję wszystkim, którzy przeszli :) Przede wszystkim Ani (nivea11), bo po cichu bardzo na nią stawiałam :3
    Dziewczyną , których los rozstrzygnie się niebawem życzę powodzenia!
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!Powodzenia:)
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, no szkoda, że Oliwcia odpadła. Mówi się trudno, będzie ciekawie, czekam więc :')
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie będę się już bardziej kompromitować i sobie daruję, chyba...

    oliwcia paris

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i powodzenia

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda mi Natalii, miała fajne stylizacje.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zawiedziona poziomem niektórych stylizacji.Agata miała świetna stylizacje ,szkoda że przegrała.
    zakrencona11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , mi też stylizacje Agaty bardzo się podobały.

      Usuń
  13. Życzę powodzenia i gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Część osób, na które głosowałam odpadła, a część przeszła. No ktoś musiał. Wszystkim dziewczynom gratuluję, a tym co przeszły życzę powodzenia. :)

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję wszystkim, którzy oddali na mnie swój głos i prowadzącym konkurs za to, że miałam szansę wziąć udział w tym konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję wszystkim osobom, które oddały na mnie swój głos, to wiele dla mnie znaczy :D
    Życzę powodzenia osobom, które przeszły, i osobom, które są w dogrywce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także dziękuje za wszystkie głosy oddane na mnie ;) Powodzenia i gratulację :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę szkoda bo kilka moich faworytek nie wygrało ;//
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się stylizacja z kokardką w kropki ;)

    ~ Malutka_Anusia ♥

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze