poniedziałek, 14 lipca 2014

Ciekawsze wyceny

Cześć Kociaki :) 
Oto kolejny post z wycenami, mam nadzieję, że uda mi się komuś pomóc :D
 Przepraszam za jakość screena, ja go nie robiłam. 
Wartości Hot Buysów określę na ok. 40 sd. Sukienka Valentino max. 50 sd. Jeansowa kurteczka max. 300 sm. Kamizelka Nelly 25 sd. Skrzydła Stardesign niewiele, ale nie podam Ci dokładnej ceny. Rzeczy z Miss Sixty masz 25 sd. Buty Nelly z 15 sd. Nauszniki Callie's 100 sm. Peruka Evil Panda 10 sd.
  
Sukieneczkę wycenię na max. 40 sd :) 
 
Jest w Starplazie i kosztuje 12 sd. 
Szalona kurteczka Antidote 200 sd, kamizelka Mark Fast max. 60 sd. Spódniczka Moschino Tribute 120-150 sd. Narzutka Nelly.com 20 sd. Płaszczyk Antidote ok. 150-200sd, płaszcz Film Theory 120 sd. Sukienka Chanel 60 sd, sukienka Mark Fast 50 sd, jumper Chanel też około 60 sd.
Sukienka Fallen Angel 150 sd, sukienkę Tingeling na ok. 170 sd. Płaszczyk może około 300 sd, ale nie jestem pewna. Top DKNY 600 sd, sukienkę Voile szukałam w bazarku i jak widziałam to tylko za 600 sd. Sweterek widzę pierwszy raz. Blazerek wycenię na 600 sd, a spódniczkę na 50 sd. 
Na dziś to koniec, mam nadzieję, że niektórym pomogłam i nigdzie się nie pomyliłam. Zgadzacie się z moimi wycenami? Macie którąś z tych rzeczy?

27 komentarzy:

  1. Zgadzam się z wycenami.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  2. W większości zgadzam sie z wycenami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam chyba tylko cztery z wymienionych rzeczy xd. Jak dla mnie odpowiednie wyceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniej więcej się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niektórymi rzeczami trochę przesadziłaś jeśli chodzi o ceny

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z większością cen.
    lollita1234

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę nie podoba mi się ten post. Mało czytelny. Ale ceny nawet trafne.

    OdpowiedzUsuń
  8. z większością wycen się zgadzam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam chyba cztery rzeczy. Wyceny są chyba ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mam cztery rzeczy. W większości się zgadzam z wyceną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyceny sie zgadzaja :P
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej zgadzam się z wycenami, niestety... Cóż ceny na stardoll rosną. Zazdroszczę wam takich perełek :)
    Natusia1708

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z wiekszością wycen

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  14. Z większością wycen się zgadzam:)Podałaś bardzo niskie ceny xd Myślałam że płaszczyk biały z nelly.com jest droższy ale teraz go kupię ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się z większością wycen. c;


    MAGA1994

    OdpowiedzUsuń
  16. mam kilka z tych rzeczy

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  17. W większości zgadzam się z wycenami.
    yoooloo

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek jest bardzo starym hot buysem, 05/06 gdzieś :)
    może nie jest sporo warty, kiedys 120sd za niego dawano (jakies z 5lat temu), ale jest ich niewiele sztuk więc ja bym go trzymała. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z wyceniami. Mam tylko sukienkę HotBuys.
    Dziękuję za wycene.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze