czwartek, 28 sierpnia 2014

To już koniec

Witajcie...
Ciężko mi to pisać, ale odchodzę z Ciekawszego. Ze Stardoll' a jeszcze przez jakąś chwilę nie. Ostatni czas utwierdził mnie w przekonaniu, że nie mam już smykałki do robienia metamorfoz. Jednak te 3 lata robią swoje. Wiem, że być może niektórzy będą pytać - po co wracała, żeby odejść po kilku miesiącach? Przez te pół roku kiedy mnie nie było wiele zmieniło się na tej stronie naszych uciech. Już niedługo po powrocie to odczułam. Bardzo dużo starych użytkowników się wykruszyło. Cała stara blogosfera uległa zmianom. To już nie było to samo co wcześniej. Jednak przy przypływie emocji umówiłam się z Martą, że powrócę. Brałam pod uwagę to, że może to być tylko do końca wakacji, a nawet i wcześniej. Drugim powodem jest to, że idę do liceum i nie będę już mieć czasu na blogowanie. Wolę w całości poświęcić się nauce niż po trochu temu i temu, bo by to nie wypaliło. Tak jak rok temu odeszłam, tak teraz odchodzę na dobre z tego cudownego bloga. Dziękuję Marcie za niejedną szansę. Dziękuję innym redaktorom, których nawet dobrze nie znam, bo wiem, że to oni podtrzymują tą dobrą atmosferę. Dziękuję też wytrwałym czytelnikom, dzięki którym ten blog ma "duszę". Sądzę, że blog da sobie świetnie radę i beze mnie. Wydaję mi się też odrobinę, że metamorfozy się już trochę przejadły, więc wielkiej straty nie ma. :) Tak jak wyżej napisałam na stronie jeszcze chwilkę pozostanę, żeby pozałatwiać resztę spraw. Po za tym nie chcę rzucać wszystkiego z dnia na dzień. Niestety prędzej czy później każdy odejdzie. Jak dla mnie to 6 lat to zdecydowanie długo. Pora to zakończyć. Nie zapomnę...
...i żegnajcie! 


Hela2104