piątek, 28 listopada 2014

Black Friday w Starplazie

Dzisiaj w Starplazie pojawiły się promocje z okazji Czarnego Piątku, który jest po Dniu Dziękczynienia. Jest to dzień, który rozpoczyna sezon zakupów na Gwiazdkę i w większości sklepów pojawiają się promocje czy wyprzedaże. Tutaj w Starplazie prawie wszystkie sklepy (z akcesoriami i dekoracjami też!) zostały obejmowane zniżkami od 25% do 50%. Moim zdaniem jest to zachęcające i się zastanawiam nad zakupem ss, ale powiedzcie mi... czy nie przypadkiem takie masowe wyprzedaże są jakimś zwiastunem zbliżającej się kolekcji limitowanej? :) Macie zamiar skorzystać z tych wyprzedaży czy zostawicie kasę na później? 
Z poniższego obrazka możemy się dowiedzieć, że promocje z okazji Black Friday będą trwać do niedzieli! 


31 komentarzy:

  1. Tak mnie kusi doładowanie :C, ale wiem, że potem będzie kalendarz i sama nie wiem... Te przeceny są ogromnie kuszące :D

    kruha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i doładowałam 550 sd.... :/

      Usuń
    2. Piątka ja też :D ale myślę że potem będzie takie coś że jak doładujesz ss albo sd to coś dostaniesz oferta świąteczna wiecie więc zostawilam 8 sd na telefonie na 90 sd :)

      Usuń
    3. Ja zostawiam 300 sd na kalendarz i nowe tribute. Może zarobię coś na świąteczne sklepy? No nie wiem..., ale grudzień na stardoll to istny koszmar dla portfela. :D

      Usuń
    4. ja już zakupy zrobiłam i doładowałam wtedy to 550 po zakupach i mam teraz 584 sd gdyż miałam trochę swoich ale wydałam na zakupy około 300 sd O,O Ale taka okazja trzeba skorzystać :3

      Usuń
  2. Tyle przecen, a sd mało, parę rzeczy już mam :)
    Oczywiście kupię więcej, chociaż śmieszą mnie przeceny 25% mogliby już dać 50% wszędzie :D
    Przeceny mogą zwiastować Tribute, który pojawił się w spoilerach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam na razie kilka ciuchów z listy życzeń, na pewno jeszcze skorzystam z tych przecen. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w niektórych sklepach nie działa :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadnijcie kto idzie na WIELKIE zakupy ! ale sie cieszę że oszczędziłam dużo sd myślę że kupię dużo rzeczy i mam nadzieję że inni też znajdą trochę sd na choćby maluteńkie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj zrobiłam ogromne zakupy w Starplazie, a dzisiaj pojawiły się te przeceny. No ej xD

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem... Chyba wykupię sobie ss , bo te przeceny wyglądają kusząco ::D A i mam pytanie, czy ta wyprzedaż będzie tylko dziś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ok nie załadował mi się obrazek ;;P

      Usuń
    2. Nieee, dopiero dodałem ten obrazek. Jak dodałaś ten komentarz, to nie wiedziałem, ale pomyślałem, że może znajdę informację o tym na emailu, no i znalazłem :D

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczę, czy któraś z rzeczy z mojej wishlisty nie jest "porządnie" obniżona, ale nie ruszę na wielkie zakupy. Trzymam pieniądze na kalendarz adwentowy, poza tym 30, 20% to nie powód, by wydawać wszystkie fundusze..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pytajcie ile wydałam błagam nie jestem z tego dumna ALE dzisiaj ładuję 550 sd więc nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem :) Myślę że coś jeszcze dokupię może przemebluje pokój coś na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak bym sobie sd doładowała xd
    Ale się boje że znów x 3 mi kasę wezmą....
    No cóż na razie będą małe zakupy ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi kiedyś zabrało kasę a sd brak więc napisałam do adminów i w końcu po jakichś 3 godzinach dostałam sd :)

      Usuń
    2. Nie nie, ja dostałam sd ale x 3 mi kase wzięło ;/
      Jak się nie mylę to kupowałam za 1000 sd, czyli 46 czy ileś złoty ;p
      I policz sobie razy trzy to będzie ok. 150 zł i tyle mi do abonamentu doszło...

      Usuń
  12. Emm. To nie będą jakieś limitki tylko po po prostu zawsze tak jest w Black Friday
    Nina248

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, fajnie, tylko szkoda, że sd nie ma :(

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  14. Łuhuhu, szykują się zakupy! ^_^ Zawsze (w prawdziwym świecie) wyczekuję Black Friday, bo to jedna z niewielu okazji, żeby móc kupić rzeczy w niższej cenie, na które ślinka cieknie, a ich cena za taką rzecz jest wysoka i opłaca się kupić coś innego. Bardzo się cieszę.
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam zbyt dużo pieniędzy, ale może uda mi się z czegoś skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłam małe zakupy - miałam krótką listę rzeczy, które chcę mieć, ale które wydawały mi się za drogie, więc wykorzystałam tę okazję :)
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  17. kilka rzeczy kupiłam,np. czarną kurtkę z The Jet Set,spodnie z Killah,skarpetki z Killah i jeszcze kilka rzeczy,kupiłabym więcej,ale nie chcę wydawać wszystkich sd,bo mam mało ;d

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze