środa, 19 listopada 2014

Nowe Callie's Picks

Dziś jak co dwa tygodnie w środę, pojawiła się nowa kolekcja Callie's Picks. Tym razem jest to Callie's Picks Cozy Coats Issue No.29. Ceny wahają się od 7 do 21sd oraz 26 do 89sm. Kolekcja jak nazwa wskazuje, opiera się na płaszczach. Z cenniejszych bądź 'znaczących' coś rzeczy, widzę tutaj wianek, torebkę, płaszcz w panterkę, oprócz nich wiele rzeczy jeszcze nigdy nie widziałem, głównie płaszczy. Zastanawiają mnie też podróby sławnych platform. Gdybym tylko miał sd, to większość kolekcji byłaby moja, a zwłaszcza płaszcze z którymi teraz w zimie bardzo łatwo zrobić stylizację. Kolekcja podoba się Wam? Kupicie coś?

19 komentarzy:

  1. Te platformy to bardzo ekskluzywny item - dotychczas można je było zdobyć jedynie poprzez zakup lalki Barbie od stardoll, lalki miały dołączone kody na stardollary i ubrania, między innymi te platformy. Bardzo drogi był też płaszcz z trzeciego manekina z pierwszego piętra.
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak narazie podobają mi się rajstopy w gwiazdki, wianek oraz buty z 2 manekina na 2 piętrze. Reszcie ubrań muszę się przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO jak widać nowa kolekcja znienawidzonej Callies Picks a jak to zwykle zobaczyłam to dopiero jak mi wysłali wiadomość czyli jak zwykle mi ostatniej więc jakieś pół godziny temu no może dwadzieścia minut temu ale mniejsza z tym, kolekcja nawet fajna kupiłam czerwone buciki które były wcześniej w Bascis z przedostatniego manekina z drugiego piętra i platformy które nie wiem z jakiego sklepu były są one z przedostatniego manekina z drugiego piętra. Myślę że jeszcze coś kupię jak się przypatrzę ubraniom gdyż jak na razie rzuciłam na nie okiem i nie przyglądałam się dokładnie

    ps. Fajnie że te czerwone buciki były za sm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja nawet nawet ;33
    Na razie kupiłam tylko wianek, ale zastanawiam się nad kupnem jeszcze z 3 ubranek ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja na początku podobała mi się, ale po przymierzeniu nic mi się nie spodobało, wyglądało ładnie tylko na manekinach. Po wejściu drugi raz do sklepu stwierdzam, że kolekcja nie jest zła, ale moją uwagę bardziej przykuły sukienki a nie płaszcze z głównego tematu. Dwie białe sukienki z 3 i 4 manekina, są świetne, mają uniwersalny kolor, więc zawsze się do czegoś przydadzą, nie są drogie, więc od razu wylądowały w koszyku, tak samo było z sukienką z 6 manekina, również mi się spodobała. Czwartą rzeczą jaka wylądowała bez zawahania w koszyku, był "sweter?" z 1 manekina z 2 piętra, to coś z pod płaszcza, wzór jest świetny, bardzo mi się to spodobało, uważam, że jest to najlepsza rzecz z kolekcji, mam również parę rzeczy za sm, między innymi buty z Basic. Z płaszczy najbardziej podoba mi się ten w panterkę, ale mam go już z Archive. Zastanawiam się również nad tym różowym płaszczem, chociaż nie podobają mi się w nim te czarne paski. To jak na razie moje zakupy, może coś dokupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja pomysłowa lecz.. Coś jednak mi w niej nie pasuję. Ubrania są udane ale jest to zdecydowanie nie mój styl. Lubię czarne płaszcze i kurtki, a tu jest ich nie wiele.
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się czarne płaszcze i kurtki są cudowne i podkreślają tajemniczość doll a naprawdę jest ich tu mało a te co już są no cóż nie są zbytnio ładne niestety może następna kolekcja będzie jeszcze lepsza :)

      Usuń
  7. Myśle, że kupię parę rzeczy, zobaczę na ile pieniędzy mi starczy :P

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba kolekcja :) Dużo (jak na mnie) rzeczy trafiło do mojej listy życzeń. Cieszę się najbardziej z tego wianka, który jest śliczny, wcześniej go szukałam, ale o przyzwoitej cenie mogłam zapomnieć... Ciekawe też są te platformy, ale co do ich zakupu nie byłabym taka przekonana, rażą mnie te białe sznurówki. Skoro jestem już przy temacie obuwia... Są tutaj buty (stare HB), takie różowe, co na prawdę sprawiło, że ta kolekcja jest lepsza od poprzednich, bo takich perełek mi brakowało (przynajmniej dla mnie to perełka)! Obie sukienki (białe) są ładne, podoba mi się też futerko oraz jumpsuit, nie wiem dlaczego... Jakoś przypadł im do gustu, ale znając mnie, to na pewno zaraz go usunę z listy, ani nie będę myśleć o jego zakupie, bo uznam, że jest brzydki, a potem będę żałować... Ogólnie, to myślę, że kolekcja jak najbardziej udana, ale wykonanie niektórych płaszczy nie za bardzo mi się podoba, ale są stare, więc można to wybaczyć.
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na razie kupiłam czarne szpilki z kokardkami,buciki w panterkę za sm i buty z 1-ego manekina z drugiego piętra...jeszcze podoba mi się torba w kratę,różowy płaszcz,brązowe buty na obcasie,beżowe rajstopy,czarny płaszcz z 1-ego manekina z drugiego piętra oraz ten sweter,płaszcz z 5-ego manekina i platformy oraz granatowy płaszcz....dużo tego jest ;p

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Z nowej kolekcji to chyba kupię tylko platformy :))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupię platformy.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam tylko platformy ... Jakos płaszcze nieszczególnie przykóły moją uwagę.... Dużo na tą kolekcje nie wydą BYŁY lepsze... Teraz wogule jakoś nudne tematy są na te kolekcje ... Wydaje mi się że kiedyś były ciekawsze ;)
    Nowinka76

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompletnie zapomniałam o nowym CP i nie zdążyłam kupić wszystkich rzeczy z mojej wishlisty. Mimo to coś o nowej kolekcji obiło mi się o uszy. Po pierwsze, jestem rozczarowana tym, że admini nie dodali czarnego albo chociażby szarego blezera z ELLE.. wiem, to głupie, ale na taką "szansę" czekam od wielu miesięcy, skoro już płaszcze, to dlaczego nie ten.? Po drugie, nie mogę zrozumieć dodania podróbek znanych i lubianych platform. Myślę, że admini mają jakiekolwiek pojęcie o ich wartości, czy nie bardziej opłacalne byłoby dodanie oryginału? Owe podróbki są koszmarne, widzę, że mnóstwo osób nawet pomimo tego ma ochotę je kupić. Po trzecie, zauważyłam w bazarku zatrważającą ilość podkolanówek Miss Grant, które pojawiają się na bodajże pierwszym piętrze, zastanawia mnie, dlaczego nie dodano pozostałych. Dostawa ogółem bardzo udana, zakupię wianek, czarny płaszcz Decades (w bazarze tylko za 600sd) i sweter pod nim, ewentualnie ostatni, rozwiany płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Admini nie dodali oryginalnych platform , bo były już w CP ;;)
      Memcik09

      Usuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze