czwartek, 16 sierpnia 2012

Met. nr 9 Anastazja24



 przed: Twarz oryginalna, lecz nie za bardzo mi się podoba. Makijaż nie jest ładny :/ Nie postarałaś się za bardzo- użyłaś tylko żółtego cienia. Mam też zastrzeżenia co do kształtu twarzy. Fryzura dobra, jednak nie pasuje tutaj 5 / 10 p

po: Na początku podwyższyłam brwi i oczy, a zniżyłam nos. Zdjęłam pieprzyk z brody, pomniejszyłam go i dałam nad ustami. Oczy obmalowałam czarnym eyelinerem i pomalowałam trzema kolorami - czarnym, granatowym i miętowym. Usta musnęłam borówkową szminką, a policzki różowym pudrem. Zmieniłam fryzurkę na taką, w której twarz medoll wygląda ładnie. Dałam jej platynowy kolor, który lubię. Teraz medoll wygląda o wiele dojrzalej ;)





przed : Strój jest straszny ! Wszystko z innej parafii ! Nic tu do siebie nie pasuje. Może trochę ta przepaska do kurtki, ale tak, to nic. Te bananowe buty po prostu zbiły mnie z tropu. Być może chciałaś stworzyć coś oryginalnego, ale nie wyszło Ci. Niestety moja ocena będzie słaba, bo nie mam czego pozytywnie ocenić, przykro mi :( 2 / 10 p

po : Ubiór dość słodki, ale mam nadzieję, że nie przesłodzony :) Sweterek w połączeniu z tymi spodniami i okularami - strzał w 10. Reszta dodatków jest trochę przypadkowa, bo nie miałaś wiele akcesoriów, ale sądzę, że efekt jest dobry.




Razem uzyskałaś 7 p. Popracuj nad swoim wyglądem.

Podoba wam się metka ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104

20 komentarzy:

  1. Strój lepszy po a makijaż przed ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi makijaż bardziej podoba się przed , ale ubiór jest lepsszy po :)

    hphopcia

    OdpowiedzUsuń
  3. po jest lepiej ale mogły by być jaśniejsze włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZED:
    bardzo ładne połączenie, pasuje dollce :)
    PO:
    chłodny look- podoba mi się :)
    PRZED:
    przez sukienkę mam uczucie sytości... buty nie pasują...
    PO:
    bardzo ładne połączenie :) jednak do makijażu chyba nie pasuje :/
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie oryginalna twarz i chyba przed podoba mi się bardziej, pomijając żółte oczy.
    natomiast stylizacja ,żadna mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Metka mi się nawet podoba, ale za bardzo nie podoba mi się dollka. Nie znoszę piegów, usta jakies wąskie... Niemniej jednak widać duży efekt metamorfozy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zupełnie inna lalka XD Jednak twarz nadal mi się nie podoba - nigdy nie wybrałabym takich części twarzy. Ubiór po - jest świetny podoba mi się bardzo, bardzo ^^

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z dwojga złego przed strój i makijaż wyglądał lepiej. ;]


    MartiHumanoid

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż lepszy po a strój przed
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie lepiej po :)

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się nie podoba ani przed ani po ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem całkiem ale lepiej okiem specjalistki :)

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze