czwartek, 16 sierpnia 2012

Wybór dnia+ pomyła Adminów

Dzisiejszym wyborem dnia jest Hotbuys Jungle Top, który kosztuje 18sd. Moim zdaniem bluzka nie należy do udanych hb, mimo wszystko ją kupiłam bo to Hb.
W opisie wyboru dnia pierwsze wyrazy oznaczają nazwę sklepu a pozostałe nazwę ubrania. Dzisiaj powinno pisać Orginal Future Hot Buys Jungle Top zamiast tego admini napisali, że bluzka pochodzi ze sklepu Fudge który już nie istnieje, bo zmienił nazwe na Orginal Future. Czyżby admini zapomnieli o tej już długiej zmianie nazwy sklepu? O co tym sądzicie? Posiadacie dzisiejszy wybór dnia?



19 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, więc nie kupię ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupię , brzydki :(


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kupiłam jej na razie ale jeszcze się zobaczy... wakacje= pełno błędów...
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  4. nie kupię, nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. uważam ,że jest bardzo fajny i gdyby nie cena kupiłabym od razu

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba, cena może i jest wygórowana, ale ja ją kupię ;d zresztą zbieram hb

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem kolekcjonerka HB , nie patrze na cene - juz oczywiscie mam ''wybor dnia'' Jak dla mnie to jest ladna , ale troche droga ...

    lolasno

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie wiem czy ją kupić. Mam zaległe ładniejsze HB. Wgl, strasznie trudno zbierać tą kasę, muszę kupić tę brązową kamizelkę i sukienkę z wyciętym sercem.. :C

    Sama nie wiem... To nie mój styl, ale to HB... Patrząc na opinie blogowiczów, raczej jej nie kupię -,- CHyba że kasa mi spadnie z nieba - jakieś 400 sd :P ;D Fajnie by było.

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  9. Feee. -.-'

    MartiHumanoid

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podoba mi się nie kupię
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mogło obyć się bez błędów:(
    A co do bluzki to kupię podoba mi się

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się, więc nie kupie.

    Ach, ci nasi admini :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam chociaż strasznie droga i nie za piękna ale zbieram hb ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się, nie kupię..

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze