piątek, 3 stycznia 2014

Hot or Not

 W tym tygodniu macie okazję przyjrzeć się stylizacjom  MyMelisaWhite, zakrencona11, filus4444, princessa144, Jago_dowa, które ocenili: koralina2345, patrycja_200, Truskawka 1616, haniaemily34 oraz ja (klaudynka016)


MyMelisaWhite

patrycja_2000: Chyba najbardziej nie odpowiada mi tutaj kopertówka. Podoba mi się pomysł na zakrycie sukienki i rude włosy, które ożywiają stylizacje. HOT/NOT
koralina2346: Mimo, że w stylizacji główny kolor to czarny, mi się podoba! Niestety gorzej już z dodatkami, bluzka kompletnie nie pasuje, a torebkę bym wymieniła. Jak na razie HOT/NOT.
Truskawka1616Całkiem ładna ta stylizacja, fajnie dobrane kolory, ale jak dla mnie torebka tu nie pasuje. I ten kolor włosów trochę gryzie się z tą bluzą, ale jak dla mnie HOT/NOT
klaudynka016: Interesująca stylizacja. Im bardziej się jej przyglądam, tym bardziej wydaje mi się, że za duża się w niej dzieje. Na Twoim miejscu zastąpiła bym ten żakiet jakimś delikatniejszym i użyła innej torebki. HOT/NOT
haniaemily34: Na pierwszy rzut oka najbardziej widoczne są piękne, rude włosy. Podoba mi się jak rozświetlają bardzo ciemną stylizację. Przechodząc do rzeczonej stylizacji... Top w ogóle tutaj nie pasuje, tak samo jak torebka. Brakuje mi tutaj mocnego akcentu kolorystycznego, który przebiłby się przez tą ilość czerni i granatu. HOT/NOT
                         zakrecona11
patrycja_2000: Góra jest zdecydowanie lepsza od dołu, w zasadzie urzekło mnie wyłącznie połączenie sweterka z koszulą. NOT
koralina2346: Strasznie podoba mi się połączenie koszuli i swetra z HHB, wygląda to genialnie! I na tym moje słodzenie się kończy, kompletnie nie służy ci połączenie tych butów ze spodniami, a o okularach już nie wspomnę, chyba przybyły z innej epoki. Również nie jestem przekonana co do naszyjnika. Ogółem to mogę zostawić HOT/NOT, bez szału.
Truskawka1616: Taka normalna ta stylizacja, ale całkiem ładna. Jak dla mnie okulary i łańcuszek tutaj w ogóle nie pasują, a reszta jest całkiem okej. HOT/NOT
klaudynka016: Zacznę może ode tego, że okulary których użyłaś nie pasują do tej fryzury. Stylizacja wygląda trochę niechlujnie. Być może to przez te spodnie. Wymień je oraz plecak na jakąś torbę, zdejmij okulary, naszyjnik i wtedy zobaczymy. NOT
haniaemily34: Prosta stylizacja bez przełomów. Nie podoba mi się ten sweter, który jest bardzo słabo pocieniowany, buty są trochę zbyt masywne. Plecak zlewa się ze spodniami o praktycznie tej samej barwie.Jest po prostu nudno, dla mnie NOT



filus4444

patrycja_2000: Dobry pomysł na wykorzystanie brzydkiej darmówki. Wszystko się zgadza, a do tego zadbałeś o twarz. HOT
koralina2346: Świetne połączenie złota z czernią!  Wszystko ładnie się prezentuje i tworzy spójną całość, pozostaje mi zostawić HOT!
Truskawka1616: Ta stylizacja jest świetna, wszystko ze sobą fajnie współgra. Jak dla mnie zdecydowanie HOT!
klaudynka016: Pięknie połączenie bieli, czerni i złota. Nic dodać nic ująć. HOT
haniaemily34: Podoba mi się. Fajny pomysł na połączenie tych dwóch torebek oraz wysoko nałożony naszyjnik. Trochę nie pasują mi te buty, lepsze byłyby proste szpilki. Mimo wszystko HOT






           



princessa144

patrycja_2000: Zostawiłabym tylko koszulę i rurki. Razi mnie czerwony lakier, a wianek nie pasuje do tak eleganckiej bluzki. NOT
koralina2346: Strasznie pospolicie. W ogóle mnie nie przekonuje połączenie tego wszystkiego. Za poprawność mogę zostawić HOT/NOT, ogółem jest słaba.
Truskawka1616:  Ładna stylizacja, całkiem fajnie dobrane kolory, jedynie to czarne coś koło nogi mi przeszkadza i troszkę torebka. HOT/NOT
klaudynka016: Bardzo ładna, delikatna i dziewczęca stylizacja. Popsułaś ją jednak dodatkami. Wymień buty oraz torebkę i stylizacja  będzie jeszcze ładniejsza. HOT/NOT
haniaemily34: Delikatna, dziewczęca stylizacja, których mam przesyt. Rurki ze starDesing wyglądają trochę sztucznie, dodatki są źle dobrane. Do tego można wyczuć pustkę, brakuje mi jakiejś marynarki lub innego okrycia. Na chwilę dzisiejszą HOT/NOT.
Jago_dowa

patrycja_2000: Stylizacja nawet przypadła mi do gustu. Myślę, że brakuje paska, poza tym kopertówkę wymieniłabym na jakąś torbę na ramię. HOT/NOT
koralina2346: Okropnie przejadło mi się połączenie bieli & czerni i jeszcze w dodatku w tak słabym wydaniu. Elegancka kopertówka + kurtka? Zdecydowanie jest to nietrafne połączenie. Do tego te ciężkie buty, które przytłaczają całość. Kompletnie mi się nie podoba. Zostawiam jak na razie NOT.
Truskawka1616:   Mam mieszane uczucia do tej stylizacji. Ogólnie nie jest źle, jedynie nie pasują mi tu te białe spodnie, które wyglądają nieestetycznie, dlatego  HOT/NOT
klaudynka016: Buty i te spodnie wyglądają ciekawie, kurtka również. Zmieniłabym na Twoim miejscu bluzki spod spodu i użyła może innej kopertówki. Ode mnie HOT/NOT
haniaemily34: Próbowałaś stworzyć coś ciekawego, jednak Ci nie wyszło. Połączenie kurtek byłoby dobrym pomysłem, jednak te do siebie nie pasują. Odsłonięty kawałek brzucha oraz kostki psują resztę stylizacji sprawiają, że wydaje się niestarannie wykonana.





 Co sądzicie o tych stylizacjach? Zgadzacie się z naszymi ocenami?
Za tydzień ocenimy: kesha077, lalagaga4567, xNikaaa, klala199, klaudiasek10

26 komentarzy:

  1. Tylko jedna stylizacja mi się podoba, a reszta taka sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się 1 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 3 mi się jedynie podobają, a ostatnia taka se

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje oceny:
    1.Hot/not
    2.Not
    3.Hot
    4.Hot
    5.hot/not

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mnie nie urzeklo....
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko Filus daje radę, reszta nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są ciekawe na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie tylko 1 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie najładniejsza trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko co chciałabym dodać zostało zawarte w opiniach. Moją faworytką jest filus4444 (stylizacja nr 3)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za ocenę.
    W większości zgadzam się z ocenami :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z ocenami :)
    Najlepsza stylka nalezy do filus4444

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za ocene i przyjmuje porady do serca XD to czarne cos kolo nogi to kawalek buta.

    Princessa144

    OdpowiedzUsuń
  14. Urzekła mnie stylizacja filus4444.
    Gdzie mogę się zgłosić?
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje za ocenę ,wydawało mi się ze będzie dobrze ,przynajmniej pod względem kolorystycznym :P Ale i tak Bardzo dziękuję .
    zakrencona11

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się z ocenami

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się bardzo z ocenami !

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się ocenami jak dla mnie wszystkie stylizacje hot/not z wyjątkiem filus - hot

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za opinie :) Zupełnie zapomniałam , że w ogóle jestem zgłoszona do Hot or Not xD

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze