piątek, 3 stycznia 2014

Makijaż / ANKIETA

Cieszę się, że zgłosiliście tak wiele prac. Niektóre jednak były nie do końca na temat, inne nie spełniały warunków, natomiast od pozostałych były lepsze. W ankiecie umieściłam (aż) 14 prac. Możecie zagłosować na 3. Ankieta zamyka się 5 stycznia o 15:30, więc macie czas na oddanie głosów. Pozostaje Nam tylko czekać na wyniki! 


Przypominam, że tematem przewodnim jest SYLWESTER


1. madziorek7788

2. secherezada5

3. azo_ona

4. Lawliet.

5. kotek717

6. DODA000

7. aga...11

8. filus4444

9. FunOpler

10. JuliaWie

11. Magdusia500

12. TakaFaza

13. funkyxpunky

14. czekoladka333


+ mała osobna ankieta dla numeru 14.




47 komentarzy:

  1. Dziękuję za umieszczenie mnie tutaj, ale nie ma mnie w ankiecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za umieszczenie w ankiecie.
    Głos na 2, 13.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym uprzejmie poinformować o błędzie adminów :) Chodzi o balerinki ze sklepu callies picks. Są również w tingeling.

    http://nasze-stardoll-forever.blogspot.com/2014/01/tingeling-nadal-jest-w-starplazie.html - wszystko tu jest napisane.

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam, ale teraz nawet nie wiem na kogo

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam. Dziękuję za dodanie mnie do ankiety :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy makijaż w wykonaniu: doda000

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny raz się nie dostałam :< . Głosuje na 3,6 i 11 :-) .
    Minia223

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem fenomenu makijażu Magdusi500.. Nie jest on dla mnie ani ładny, ani sylwestrowy.. Ale to tylko moje zdanie :) Zagłosowałam na Dode000 i Lawliet :)
    Pati-1997

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już Ci wyjaśniam ten fenomen. Otóż droga Pati, makijaż dodałam zalinkowany pod postem ze zgłoszeniami jak wszyscy inni. Ot i cały fenomen. Jak Ci coś się nie podoba to zwyczajnie nie patrz na to. Wiem, że każdy ma prawo do wypowiedzi, ale ja uwielbiam te poparte odpowiednimi argumentami. Więc skoro z Ciebie jest taka znawczyni makijaży to zaprezentuj swój o tej tematyce :)

      Usuń
    2. Droga Magdusiu, tak jak każdy tutaj wyraziłam swoją opinię, to, że nie jest dla Ciebie korzystna to już inna sprawa. Odpowiednie argumenty zostały podane w pierwszej mojej wypowiedzi, wystarczy czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałam, że jestem 'znawczynią makijaży' , po prostu wyraziłam swoje zdanie. Jeśli tak bardzo ciekawi Cie mój makijaż, to poszukaj go pod postem o konkursie :)

      Usuń
    3. Z czym Ci się Patrycjo kojarzy sylwestrowy klimat? Mi przede wszystkim z kolorami, a tego akurat w makijażu Magdusi nie brakuje. Stety niestety to ja tu wybieram kto trafia do ankiety.

      Usuń
    4. Sylwestrowy klimat kojarzy mi sie z sukniami wieczorowymi, z balem, ze świecidełkami i tak jak Tobie kolorami. Jak widzisz, makijaż Magdusi nie pasuje do mojego wyobrażenia, ale tak jak już wcześniej wspomniałam jest to moje zdanie. W żaden sposób nie skrytykowałam Ciebie za wybór, wyraziłam swoją opinie, nie musicie sie z nią zgadzać, ale mogłybyście ją zaakceptować tak samo jak wszystkie pozytywne komentarze. Nawet jeśli tylko ja mam takie zdanie na temat tego makijażu to powinnyście się z nim pogodzić, o gustach się nie dyskutuje więc nie wiem czemu jesteście tak oburzone.

      Usuń
    5. Oburzona nie jestem. Starałam się jedynie odpowiedzieć na Twoje pytanie, co do Twojego zdania to je szanuję. Tak jak napisałaś - o gustach się nie dyskutuje.

      Usuń
  9. Oddałam głos na makijaże nr 3, 5 i 6:)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam na nr 1, 2 i 5 :)

    Marcelaa69

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za podanie mnie do ankiety - po raz kolejny :).
    Przepiękne są te makijaże i nie wiem jeszcze na kogo zagłosować - mam mętlik w głowie...
    TakaFaza ♥/

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu śliczne makijaże, nie mam z nimi szans :<
    Swoje trzy głosy rozdane, teraz czekam na wyniki :3

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  13. głos na azo_ona, secherezada i Lawliet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zagłosowałam na secherezada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za umieszczenie mnie w ankiecie :)

    głos na Lawliet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o i znowu jestem w ankiecie :)
    tylko szkoda że nikt na mnie nie głosuje :(
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam na nr 3, 5 i 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zagłosowałam na kotek717
    do czego ta druga ankieta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Natalia nie umieściła czekoladki333 w ankiecie, a potem nie tworzyła jej od nowa tylko dodała druga.

      Usuń
  19. Jeszcze się zastanawiam na kogo zagłosować nie zrozumcie mnie źle ale prawie zawsze są te same osoby, tym którzy są umieszczeni w nich gratuluje bo macie wszystkie świetne make-up'y :)

    tional12

    OdpowiedzUsuń
  20. Na nikogo nie głosuję.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze