poniedziałek, 17 lutego 2014

CIEKAWSZE INSPIRACJUM #8


17 komentarzy:

  1. Genialnie ci to wyszło, ale czy się nie pomyliłaś, bo przy kapeluszu napisałaś okulary. :D
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pasuje mi kurtka, ale poza tym ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się sukienka i buty. Kapelusz i kurtka wcale, a torebka i okulary mogą być, choć szału nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolorystyka , bardzo podoba mi się połączenia sukienki i kurtki oraz dodanie do całości tej kopertówki .

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka do wymiany, brak tu czegoś poza nią w tym odcieniu. Poza tym ładnie.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zestaw, bez kurtki lepiej ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wykorzystanie torebki, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niezły pomysł
    pozdro
    makaolala

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, podoba mi się cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze