piątek, 14 lutego 2014

Makijaż Dnia - Walentynki

3 propozycje na walentynkowy makijaż. Jeżeli nie masz na niego pomysłu, musisz zajrzeć dalej!



Idziesz na randkę, a nie masz pomysłu jak się umalować? Makijaż Klaudii to idealna propozycja!
Botakchce :
 Mój makijaż to kombinacja elegancji i słodkości. Co prawda jest tutaj mały przepych koloru różowego, ale myślę, że całość wygląda spójnie i nadaje się na taką okazję jak walentynkowa kolacja :)
*Na koniec zdecydowałam się zmienić kształt brwi, stąd różnica w screenach.


Chłopak zaprosił Cię na walentynkowy bal, a ty nie wiesz jak wyglądać słodko, a zarazem interesująco? Makijaż Julii powinien Cię zainteresować!
JuliaWie :
 Mój dzisiejszy makijaż jest utrzymany w typowo walentynkowych kolorach - róż i lila. Zaczęłam od różu, potem fiolet, kolejny odcień różowego i na koniec biały w kąciku oka. Nie szalałam z kolorami na reszcie twarzy. Jest słodko i walentynkowo :)


Nie masz planów na walentynki, ale chcesz oddać sens tego święta w makijażu? Artur zaproponuje Ci pomysł!
filus4444
Chciałem aby mój makijaż, był oryginalny. Coś, czego nie ma na żadnym koncie na sd. W różny sposób każdy interpretuje walentynki. Jeżeli ktoś tak jak ja, nie przeżywa walentynek, może to wyrazić w stylizacji oraz stardollowym makijażu. Czerwone, duże serce w kąciku oka jest tutaj podstawą. Do niego dobrałem walentynkowe kolory, taki jak różowy, biały oraz jasną czerwień. Makijaż jest dość trudny do zrobienia, oraz zajmie trochę czasu, ale wydaje mi się, że warto.
*Serce w apartamencie rozmywa się. Można poprawić kontury np. czarną kredką do twarzy.
Która propozycja podoba się Wam najbardziej? Skorzystacie z pomysłów? Podoba wam się pomysł na wydanie specjalne? Robić takie z okazji większych świąt?

30 komentarzy:

  1. Świetne makijaże, najbardziej podoba mi się pierwszy i ostatni ! ♥

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi sie pierwszy makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy makijaż jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły:)Według mnie najlepszy pierwszy!
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy najlepszy zdecydowanie, ostatni ciekawy pomysł ale gorzej z wykonaniem :)
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są fajnymi pomysłami,ale pierwszy śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo fajne .Najbardziej podoba mi się pomysł Artura co prawda nie pomalowałabym tak doll , ale taki makijaż widzę po raz pierwszy .:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy i ostatni jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy przepiękny, wszystkie propozycje mają to coś, trzeci jest baaardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najładniejszy jest pierwszy

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy śliczny, drugi mi sie nie podoba, a trzeci- w salonie wyglada boski, szkoda ze w apartamencie sie rozmywa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy jest przepiękny, bardzo mi się podoba! :)

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy fajny, drugi też bardzo oryginalny ale w ostatnim nie mogę znaleźć ani fragmentu czegoś wartościowego. Kto by się tak umalował, i po co? Chyba tylko po to, by zwrócić na siebie uwagę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się tylko pierwszy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy jest śliczny, delikatny i dziewczęcy. Drugi jest strasznie sztuczny, przez co kiczowaty. A trzeci fajny, oryginalny, ale kto by się tak umalował na dłużej? xD No i w sumie serduszkona ustach mogłoby być troszeczkę szersze...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są boskie, ostatni jest oryginalny, bardzo mi się podobają.
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się pierwszy i drugi ;)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy makijaż jest bardzo ładny, stonowany. Drugi jest za różowy, ale ładnie wykonany. Ostatni jak dla mnie to totalna porażka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się pierwszy i drugi

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spodobał mi się pierwszy.
    Chyba spróbuję go zrobić.
    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne fajne jedyne co mi się nie podoba to usta w ostatnim :))
    s-v-a-g-g-e-r

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne makijaże. Pierwszy cudowny, mimo tego że nie jestem fanką różowego to mi się podoba. Drugi dla mnie zbyt różowy. Za to trzeci bardzo oryginalny ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny jest ostatni! *_*

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne! :) najbardziej mi się podoba pierwszy :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne, 1 jest cudowny, a 3 oryginalny. 2 tak jakoś nie wpsółgra mi z kolorem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne, ale najbardziej podoba mi się pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Barrdzo podoba mi się wykonanie ostatniego makijażu ale czegoś takiego nikt sobie nie zrobi na oczach w realu ;p Pierwszy jest bardzo dobry aby wykorzystać go w rzeczywistości, niestety drugi jest słaby.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze