poniedziałek, 10 lutego 2014

Makijaż dnia

Witam wszystkich! Mam na imię Julia, na stardoll JuliaWie. Będę współtworzyła makijażowy dział na tym blogu. Mam swój własny styl, kocham piegi i ostre makijaże :D
Zapraszam do komentowania!
________________________________________________________

Dzisiejszy makijaż będzie koloru niebieskiego. Kojarzy mi się bardziej z oceaniczną głębią niż zimą, nie mniej jednak będzie w sam raz. Może wydawać się trochę skomplikowany, ale zapewniam, że cała magia kryje się w umiejętnym zamaskowaniu przejść między kolorami. Jak zawsze zaczęłam od nałożenia cieni, potem zajęłam się rozmazaniem granic kolorów. Eyeliner nietypowo na dolnej powiece, kolorowy tusz i voila! Hipnotyzujący makijaż gotowy :) Jak wam się podoba? Co sądzicie o piegach? Jakie kolory chcielibyście zobaczyć następnym razem?



26 komentarzy:

  1. Cudowne połączenie kolorów, zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za dużo niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się w wersji nie skończonej tak gdzieś 4-5 obrazek,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też :) jakoś taki za "mocny" :D

      Usuń
    2. Hahaha, no dobra, następnym razem będzie łagodniejszy ;D

      Usuń
  4. perfekcyjne zamazywanie granic między kolorami, zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny.., też bardzo lubię piegi i 'ostre makijaże' :), myślę, że z takim talentem znajdziesz wielu blogowych fanów ;))))
    kruha

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne połączenie kolorów, ale sam makijaż mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory bardzo fajnie połączone ale jak dla mnie jednak zbyt pstrokato.

    OdpowiedzUsuń
  8. Keep calm and LOVE FRECKLES ;D
    piękny make - up, chciałabym zobaczyc połączenie czerni i bieli
    tusia0517

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Dzięki za pomysł :D Postaram się zrobić następnym razem.

      Usuń
  9. Ładniutki .:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, że tak powiem: płynny c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! Ja lubie piegi, moja doll je posiada. Są urocze. Fajne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolory, ale (i to bardzo) ZA OSTRY!!!!! Trochę za mocno użyłaś cieni.. Ale +, gdyż kocham piegi. ♥ Kin_love_love

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze