środa, 19 lutego 2014

Makijaż Dnia

Dzisiejszy makijaż inspirowany był zachodem słońca. Oko potraktowałam najpierw kolorem śliwkowym, następnie żółtym, pomarańczowym i ponownie żółtym. Każdego koloru  nałożyłam co najmniej dwie warstwy. Na dolną powiekę nałożyłam mazaki z Transform. Użyłam aż trzech  pudrów, białego by rozjaśnić trochę za ciemne odcienie. Raczej nie używam maskar, gdyż te oczy wydają się wtedy jeszcze mniejsze :D
Co myślicie o dzisiejszym makijażu? Jakieś pomysły na następny?


24 komentarze:

  1. Ciekawie, ale brakuje mi jakiegoś "podkreślenia". Eyelinera chyba. c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne połączenie kolorów i ich przechodzenie. Podoba mi się c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałabym jeszcze jakiś mocniejszy akcent, poza tym w porządku.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ok, ale przydałaby się kreska eyelinerem lub tusz (który wcale nie pomniejsza tych oczu :c)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolorki;)

    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, ale raczej nie będę go stosować ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż rewelacyjny. Połączenie żółtego z bordowym jest odważne, ale to strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest mega stonowany, zamyka i pomniejsza odrobinę oko, ale świetnie połączone kolory !
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie moje kolory ale bardzo mi sie podoba ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny , ja jednak użyłabym tuszu bez niego jest jakoś pusto .

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy zestaw kolorów, z bliska tak sobie to wygląda, ale ostatecznie daje dobry efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcecie darmowe stardolary? Patrzcie tutaj promocja -> http://playerhd.pl/pzhv/8645/Promocja,-darmowe-stardolary---zobacz-jak-zyskac

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze dobrane kolory, podziwiam ludzi, którzy umieją malować oczy na stardoll :))
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny makijaż, nie podobają mi się jednak te oczy, które wybrałaś, są bardzo małe.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze