niedziela, 23 lutego 2014

Makijaż Dnia

Dzisiejsza propozycja skojarzyła mi się z rybą głębinową. To pewnie przez to niebieskie 'światło''. 
Nie zawsze trzeba dbale malować powieki. 'Nieład artystyczny' może przeobrazić się w ciekawy makijaż. Tak samo jest i tutaj. Zależało mi na zrobieniu światło-cieni. Może z bliska make-up nie wygląda korzystnie, ale z daleka uzyskałem swój zaplanowany efekt. Wszystko widzicie na obrazku. Makijaż nie jest trudny do zrobienia, ale trzeba wszystko dokładnie rozplanować. Podoba się Wam?

22 komentarze:

  1. dbale? chyba lepiej by tu pasowało słowo starannie

    OdpowiedzUsuń
  2. zmieniłabym tylko kolor ust
    pozdro
    makaolala

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zbyt intensywny, przyciemniłabym go, ale jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałabym jeszcze trochę kobaltu i usta zmieniła na klasyczne nude, by to oczy były głównym punktem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem jest świetny , nic bym nie zmieniała .

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle nie podoba mi się eyeliner. Reszta jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ze sobą ładnie współgra. Makijaż jest efektowny a oto chyba chodzi nie? Jestem na TAK.
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie rewelacyjny :d nic bym nie zmieniała

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny makijaż, jednak nie pomalowałabym tak mojej doll :)
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wykonany, dobrze wszystko dobrane. Podoba mi się. ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczy śliczne, ale usta tu zupełnie nie pasują

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy i rażący. Oryginalny i odważny. Trochę nie w moim guście, ale w połączeniu z odpowiednik outfitem, prezentowałby się znakomicie :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, w pięknym, choć mocnym kolorze. Myślę, że obeszłoby się bez ostatniego pociągnięcia eyelinerem, ale i tak jest super

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny i Orginalny jedynie kolor ust mi tu nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze