czwartek, 27 lutego 2014

Makijaż dnia

Dzisiejsza propozycja to makijaż w naturalnych kolorach. Przeznaczony na samotne przesiadywanie w apartamencie, lub długie spacery po StarPlazie, jak kto lubi. ;) 
Na początek ciemnobrązowy, perłowy, brzoskwiniowy, czekoladowy a na koniec biały w wewnętrznym kąciku oka. Dla rozjaśnienia tyłu po 1 kresce brzoskwiniowego. Ścieniowane czekoladową kredką brwi, ciemno-brązowe rzęsy, brzoskwiniowe policzki i ciemne nude na ustach. Wszystko pięknie do siebie pasuje, oraz nic się nie gryzie. Podoba się? ;)

20 komentarzy:

  1. Delikatny i dziewczęcy.

    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! jak zawsze mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jak zawsze ale jakoś może wybieraj inne fryzury bo ostanie dwie to porażka ... :pp

    missabajka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż, ale nie podobaja mi się kształt ust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatny i świetny :)
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, delikatny i bardzo dziwczęcy

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny... Nie moje kolory, ale nawet mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatny, ale mimo to, podoba mi się :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo delikatny, ładny. Podoba mi się ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbyt delikatny jak dla mnie, prawie nie widać. Duży plus za tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę słabo widoczny i nudny
    pozdro
    makaolala

    OdpowiedzUsuń
  12. Mało widoczny - nie gustuję w takich
    tusia0517

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze