poniedziałek, 17 lutego 2014

Nowa dostawa do Riviera

Do sklepu Riviera weszła nowa, karnawałowa kolekcja. Ceny ubrań i dodatków wahają się między 17-3sd. Ubrania utrzymane są w jasnych, wprost neonowych barwach, karnawałowe stroje przynoszą na myśl świetną zabawę, natomiast patrząc na plażowe torby i stroje kąpielowe od razu przypomniało mi się cieplutkie lato.  Któż nie może doczekać się lata? Mnie podobają mi się czarne sandałki, złota biżuteria oraz czarny strój kąpielowy i biały pióropusz.
 Podoba się Wam nowa kolekcja? Kupicie coś?

22 komentarze:

  1. kolekcja typowo karnawałowa, może coś kupie:)

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się, nie kupię, nie żałuję ;)
    tusia0517

    OdpowiedzUsuń
  3. wow pierwszy raz mużyn jako manekin

    OdpowiedzUsuń
  4. może kupię jakąś torebkę, reszta jest beznadziejna
    pozdro
    makaolala

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie przeciętna kolekcja, nie planuję nic kupić.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Praktycznie nic mi się nie podoba. Słaba kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja taka sobie, czaję się na dodatki między innymi sandałki. Ale poczekam jeszcze trochę.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam naszyjnik z czwartego manekina, zastanawiam się jeszcze nad kilkoma parami butów.

    OdpowiedzUsuń
  9. może kupie jakieś buty czy coś . ogólnie nie przepadam za tym sklepem :/


    kante666

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciuchy z tego brązowo-złotego manekina mnie rozpierdzieliły. XD Gdyby byłyby czerwone wyglądałyby jak ściągnięte z Nicki Montaż z Pund De Alarm. :D Ładna kolekcja, pewnie się obkupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem spoko ciuszki, ale nie skuszę się raczej na żaden z nich...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic, oprócz okularów za 8sd mi się tutaj nie podoba, nie kupię nic. (oprócz okularów oczywiście)
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nic nie kupię, ale podobają mi się dwa kostiumy - czarny i biały, dwuczęściowe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nic nie kupie, chyba, ze jakies dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja doll już ma kostium na lato ;)

    TheSciuwa

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się sandałki i naszyjniki .Całkiem niezła kolekcja .

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej nic nie kupię, nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze