poniedziałek, 17 lutego 2014

Makijaż Dnia

Neon, czyli motyw przewodni mojego makijażu.
Dziś propozycja dla tych, którzy lubią wyzwania, ponieważ będzie to sporo kroków i kosmetyków :)
Niestety w wersji finalnej miałam małe kłopoty z doborem koloru i stylu włosów, ale mam nadzieję, że to nie zmieni ogólnego postrzegania mejkapu. Zachęcam Was też do pisania swoich propozycji następnych makijaży w komentarzach. Być może jest jakiś motyw, lub realny makijaż, który chcecie zobaczyć w naszym wykonaniu :)


27 komentarzy:

  1. Podoba mi się ;)
    Może spróbujesz wykonać taki makijaż?
    http://wizaz.pl/var/wizaz/storage/images/wizaz.pl/makijaz/szkola-makijazu/makijaz-wieczorowy-oczu/foto-makijaz-wieczorowy-krok-po-kroku/makijaz-wieczorowy-oczu-efekt-koncowy2/728416-1-pol-PL/Makijaz-wieczorowy-oczu-efekt-koncowy_gallery_image.jpg
    Zawsze mi się taki podobał, jestem ciekawa, jak można przełożyć go na doll :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  2. Łohoho, ile kosmetyków! Ale mimo to makijaż świetnie dopracowany, piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny
    Chciałabym jakiś orchideowy
    ;)
    tusia0517

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo ładny, podoba mi się :)
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobami się:)Jak zwykle:)

    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Użyłam spolszczenia ponieważ nie wydaje mi się, aby mój tekst musiał mieć charakter formalny, a wszystko przez to, że słowo "makijaż" pojawiło się u mnie mnóstwo razy :(

      Usuń
    2. osoba wyżej czepiała się mnie o to samo....

      Usuń
  7. Jeeeee, w końcu coś nowego ;)
    Z bliska nie wygląda dobrze, ale z daleka do np. brązowych oczu wyglądał by fenomenalnie :)
    Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ^^ uzbieram sd i moze sie tak pomaluje?
    pozdro
    makaolala

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo tego, że to nie są moje kolory makijaż bardzo mi się spodobał. Świetnie go wykonałaś.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem, całkiem, choć usta rażą różem xD Nie gustuję w tak mocnych odcieniach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski makijaż, bardzo mi się podoba.
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię takich kolorów, ale jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze