czwartek, 13 lutego 2014

Walka Stylistów - informacja

Związku z tym, że jedna z uczestniczek (emo-niunia-) nie miała możliwości stworzyć prac konkursowych, zmieniamy rozkład walk. Dominika masz tak na prawdę trzy dni więcej niż reszta. Mam nadzieję, że oddasz do 15.02 godz 23:59 obie prace. Powodzenia!

14 lutego walki stoczą:
-carolla- VS domsot (p)          oraz       MajkaStar1999 VS klaudialigenza (a)  

15 lutego walki stoczą:
funkyxpunky VS MajkaStar1999 (p)           oraz         funkyxpunky VS -carolla- (a)

16 lutego walki stoczą:
klaudialigenza VS emo-niunia- (p)        oraz     domsot VS emo-niunia- (a)

Jesteście ciekawi prac półfinałowych? :)

16 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa stylizacji, nie mogę się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te walki, czekam.
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, choć jeśli Dominika ma 3 dodatkowe dni to reszta też powinna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, czekam na Wasze stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa i trzymam kciuki za Klaudię ;D
    Ale powodzenia dla wszystkich uczestniczek :*

    OdpowiedzUsuń
  6. A kiedy wyniki konkursu na najlepszy makijaż walentynkowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia i czekam z niecierpliwością .

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Już są stylizacje. Zagłosowałam na dwie Dominiki, są śliczne.
    Wyniki już niedługo, jestem ciekawa kto wygrał.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze