czwartek, 13 lutego 2014

Makijaż dnia

Poprzednio otrzymałam prośbę o zrobienie czarno-białego makijażu, oto i on. 
Zaczęłam od koloru czarnego. Dwie warstwy były w sam raz. Następnie kolor biały, a pomiędzy nimi szary. Dolną powiekę także potraktowałam szarościami. Każdego cienia użyłam co najmniej dwa razy, by uzyskać głębszy kolor. Nie mogłam się powstrzymać i dodałam coś od siebie - grubą burgundową kreskę. Niestety coś mi nie pykło i nie ma jej na ogólnym widoku makijażu. Sztuczne rzęsy, puder i szminka dopełniły wizerunek. 
Co myślicie o czarno białym makijażu? Nudny i nieciekawy czy efektowny i uniwersalny?

28 komentarzy:

  1. Ładny makijaż. Elegancki i do wszystkiego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ale kolor ust zmieniłabym na bardziej cielisty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, duży + za brwi, które nie dominują tylko uzupełniają makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten mi się nie podoba. Poprzedni był o wiele lepszy... Ten jest taki trochę nudny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, choć czarna kreska byłaby tu lepsza, jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. według mnie - nie pasuje do twarzy. Strasznie płaszczy oczy, co nadaje całości dziwny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, ale nienajlepszy, wolę z wieloma kolorami.
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się, w sensie, że twoje poprzednie makijaże były lepsze :o liczyłam na coś kolorowego, ale już oj tam oj tam :D śliczne brwi *.*
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham kolorowe makijaże i będę się głównie nimi zajmowała, ale dostałam prośbę o zrobienie czarno-białego, tak więc oto i on! :D

      Usuń
  9. ładny, ale nic zwykłego, bardzo prosty, radziłabym robić bardziej skomplikowane makijaże, bo takie każdy bez poradnika sobie zrobi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem będzie coś bardziej skompllikowanego ;D

      Usuń
  10. Ładny, ja podobny robię na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie efektowny i uniwersalny dzięki bardzo za zrobienie
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podobając mi się tylko usta, reszta jest okey

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż ładny, ale z tego co widzę, to wszystko jest robione na jedno kolano w różnych kolorach. Może w końcu coś nowego, inaczej wykonanego? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczę was jeszcze ;D
      Btw. przeczytałam twój nick jako Dary Anioła, takie książkowe zboczenie xD

      Usuń
  14. Szczerze to nie przypadł mi go gustu, ogónie nie lubię makijaży w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie za bardzo mi się podoba, zbyt banalny, ale też nie jest jakiś zły ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się podoba i szczerze powiedziawszy wolę makijaże w bardziej stonowanych kolorach takie jak ten. Jednym słowem - cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny makijaż, bardzo lubię makijaże w tych kolorach :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze wyszły oczy, jednak jasno-różowe usta moim zdaniem nie prezentują się z nimi najlepiej.
    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze