niedziela, 16 marca 2014

Błąd

Przeglądając swoją Listę Życzeń w Starplazie moją uwagę przykuła metka ubrania. Przy każdej rzeczy pojawiła się gwiazdka, oznaczająca to, że dany ciuch jest dostępny tylko dla użytkowników SS. Zróbmy mały eksperyment: do koszyka włóżmy coś z jakiegokolwiek sklepu, a potem tą rzecz dodajmy do wishlisty, odświeżmy stronę i jeszcze raz przenieśmy do koszyka. Osobom NSS wyskoczy powiadomienie, że nie można kupić tej rzeczy. Może mi to nie robi zbyt wielkiej różnicy, jednak niektórzy mogą się zezłościć. Uznajmy to za błąd, który zostanie szybko naprawiony. Co sądzicie o tej sytuacji?



29 komentarzy:

  1. Ja juz sie przezwyczailam do bledow Adminow. Ja jestem ss wiec mi to nie robi roznicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jeszcze nie wprowadzona zmiana. c;

    OdpowiedzUsuń
  3. O jezus, ja mam naprawdę przerąbane. Mam nadzieję, że to szybko naprawią.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś też tak było ;c Boje się ,że znów będą rzeczy tylko dla ,,VIP''

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądzę że to tylko chwilowy błąd który na pewno zostanie naprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak jak wspomniała koleżanka wyżej, kiedyś tak było ale to bardzo dawno. I myśle że to zwyczajny błąd. :)

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  7. Albo to błąd albo administracja szykuje zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczyłam to. Jest dosyć wkurzające.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami przydaje mi się ta lista życzeń, bo zostają na niej przez chwile rzeczy np. z kolekcji które zniknęły XD Głupia jest ta zmiana. Gdyby była to zapowiedź 'lista życzeń tylko dla SS' to bym pękł ze śmiechu XD

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję, że nie będzie to zapowiedź niekorzystnych zmian.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nadchodzą nowe zmiany.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też tak jest

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby było to tylko chwilowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, po adminach można się wszystkiego spodziewać xD Mi to obojętne...

    OdpowiedzUsuń
  15. jeny bez jaj nie może być tak jak kiedyś !!! teraz jest lepiej i nich lepiej tego nie zmieniają !!!

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiedziałam o tym od jakiegos czasu, nawet pokazałam to już na swoim blogu.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam to już wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
  18. nie zauwazylam tego bledu, ale nie robi on dla mnie roznicy

    OdpowiedzUsuń
  19. Zauważyłam to. Niektórzy uważają, że być może wróci podział ubrań dla ss i nss.

    OdpowiedzUsuń
  20. e, tam. to tylko głupi błąd.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiedziałam o tym, jeżeli chcemy kupić rzecz jako nss z wishlisty za sd to wyskakuje że dla ss, a jeżeli włożymy do koszyka bezpośrednio ze sklepu to nss też może kupić

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem czy ktoś widział mój kom, ale chyba już tu o tym pisałam - u mnie to jest tak od soboty
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przeszkadza mi to :d
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  24. Stardol ,czyli jeden wielki ?????
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  25. tez to widzialam o.o

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  26. Też się wkurzyłam, ale zrobiłam tak: miałam w wishlist sukienkę ze starej kolekcji nelly.com, której już nie ma ,byłam zła bo nazbierałam sd a tu się okazuje, że nie mogę jej kupić -.- Dodałam ją do koszyka usunęłam z wishlist i dało się normalnie kupić :D Jakiś błąd... *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Musimy się przyzwyczaić do takich błędów, to jednak spora strona ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze