niedziela, 16 marca 2014

Ciekawsze podsumowanie tygodnia

Poniedziałek
Mamy możliwość nabycia darmówki:

W StarDesign pojawiają się nowe projekty, są to spódniczki kosztujące 11 i 7 stardolarów:

Wtorek
Pierwsze kolekcje z Nelly można sprzedawać w starbazarze:

Do PPQ trafia wcześniej zapowiedziana dostawa:

Środa
Do Callie's Picks dochodzą dwa piętra nowości:

Czwartek
U niektórych użytkowników zmienił się wygląd paska z zakładkami:

Piątek
W Kitsch pojawiają się dwa piętra nowych mebli:


HB:

 
Mi najbardziej spodobała się nowa kolekcja Callie's Picks. A która Wam? Wybraliście się na zakupy?

21 komentarzy:

  1. Fajny tydzien, najbardziej podobala mi sie dostawa Calie'c. A w dodatku ja nie mam jeszcze nowego wygladu sd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal nie mam tego nowego wyglądu. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Z mojego punktu widzenia był to nudny tydzień. Najlepsze CP. No i czekam aż admini wszystkim użytkownikom zmienią wygląd paska.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do paska ja mam stary ale moja koleżanka z mniejszym levelem ma ten nowszy :<

    3izabela3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podobała się kolekcja PPQ. Nie wybrałam się na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nom. Tydzień jak najbardziej udany. Bardzo podobała mi się dostawa Kitsch.

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  7. Top HB, nowy wygląd panelu, mimo że go jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mnie nie zachwyciło w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. nic ciekawego w tym tygodniu.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Ujdzie. Ale szkoda, że mi sie jeszcze pasek nie zmienił.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyjątkowo nudny tydzień...

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi również nie zmienił się jeszcze pasek, no cóż, w sumie to jest nas 3 miliony i adminom trudno to ogarnąć... Mi również najbardziej spodobała się dostawa do Callie's Picks, i minimalnie jestem ucieszona z nowych projektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepiej wspominam poniedziałek, czyli nowe projekty w StarDesign Fashion :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze