czwartek, 6 marca 2014

Bonjour Bizou - co warto kupić?


Witajcie w kolejnym artykule z serii "Co warto kupić?" Dziś zajmiemy się sklepem Bonjour Bizou. Kolekcja jest niczego sobie, ja kupiłam 6 rzeczy. Oto one:



1) Na pierwszy ogień świetna pastelowo-fioletowa kurteczka. Podoba mi się najbardziej z całej kolekcji, nie miałam wątpliwości co do jego kupna. Warto dodać, że będzie się prezentował dobrze w stylizacjach sportowych, jak i eleganckich.

2) I kolejna pastelowa rzecz -niebieski sweterek. Zauroczył mnie swoją zwykłością oraz krojem. Ostatnio popularne jest "nakładanie" np. obrazów na bluzki czy swetry, po to by utworzyć na nich ciekawy print. Taki sposób na tym sweterku może się ciekawie sprawdzić.

3) Kolejna rzecz to dzisiejszy wybór dnia, czyli biała kurtka ze złotymi elementami. Ma dużo zwolenników, tak samo jak i przeciwników - dużo osób ubolewa nad tym, że rękawy nie są symetryczne. Moim zdaniem jest to tylko i wyłącznie plus, warto mieć w szafie parę nietypowych ubrań.

4) Niebieska torebka w stylu boho jest kolejną świetną rzeczą kolekcji! Takich dodatków w szafie nigdy nie za wiele.

5) Długo zastanawiałam się nad tą sukienką. Na początku przypominała mi halkę do spania wyciągniętą z szafy starszej pani. W końcu się do niej przekonałam i szczerze mówiąc nie żałuję.

6) Jeśli doskwiera Wam nadmiar tej mniej wartej waluty, polecam zakup tej spódniczki. Jest dosyć nietypowa, bo różnokolorowa - niektórzy mogą mieć niemały problem z wykombinowaniem nieprzesadzonej stylizacji z nią.

Teraz czas na stylizacje:



1) Czapka Mr. | Kurtka Evil Panda | Spodnie Nelly.com | Torebka Chanel | Okulary Royalty | Buty Special Offer + Bonjour Bizou | Tatuaż Fallen Angel |
2) Nakrycie Perfect Day | Bluzka RIO | Spodenki Bizou | Pasek Apres Ski | Torebka Valentino | Okulary Riviera | Buty Pretty n'Love |
3) Kapelusz Bizou | Rajstopy BASICS | Bluzka Bizou | Buty Nelly.com |

Co sądzicie o artykule? Kupiliście coś z Bizou? Podobają Wam się stylizacje?

30 komentarzy:

  1. Stylizacje bardzo ładne, podoba mi się ostatnia ;) Ciekawy artykuł.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest cudowna! Muszę ją koniecznie kupić. Na razie zainwestowałam tylko w spódnicę za sm, bo brak funduszy na resztę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam na razie tylko sukienkę, błękitny oraz biały sweter. Kupię więcej, ale to później.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne stylizacje. Większość rzeczy, które polecasz, podoba się także mi :). Jednak na razie kupiłam tylko spódniczkę za starmonety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam sukienkę, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobne typy, ale na razie jeszcze nic nie kupiłam, tzn. za sd, bo spódnice za sm mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ciuchów podoba mi się tylko torebka i biała sukienka

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam rzeczy za sm, tą fioletową kurteczkę i niebieską bluzkę :) Zastanawiam się nad tą białą kurteczką ale jakoś ciągle nie mogę się do niej przekonać przez te rękawy :/

    ArwenCandy

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupiłam jedynie spódnicę ale zamierzam dokupić jeszcze sweterek i kurtkę.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, jeszcze nic nie kupiłam z tej kolekcji ale na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie kupiłam nic, ale może skuszę się na białą kurtkę, 1 stylizacja jest świetna,w drugiej coś mi nie pasuje chyba kapelusz,3 też fajna

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam w planach dokupienie jeszcze kilku rzeczy .Najlepsza ostatnia stylizacja .

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam już 3 rzeczy z tej kolekcji, resztę kupię jutro :))

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam rzeczy za sm, a najbardziej podoba mi się pastelowa kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Artykuł dobry, a stylizacje świetne. Bardzo mis ię podobają i przekonują do zakupienia użytych do nich rzeczy :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się biała kurtka :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko pierwsza stylizacja mi się podoba, a reszta to już nie za bardzo. Czemu w drugiej stylizacji kopertówka wisi schowana pod kurtką? I czemu do luźnej stylizacji dodałaś elegancką ozdobę na głowę? XD W trzeciej stylizacji kapelusz nie za bardzo pasuje do eleganckiej fryzury, wygląda jakby kapelusz był doczepiany na spinki xD

    OdpowiedzUsuń
  18. cos tam kupilam, calkiem ladne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam ten pastelowy, jasny niebieski sweterek ;) Ale za chwilę będę doładowywać więc kupię tą fioletową kurteczkę *.* Ładne stylizacje ;)

    Talcia88

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam sukienkę i spódniczkę.Moim zdaniem są najładniejsze z całej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne stylizacje

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się pierwsza ;)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  23. dodałabym koniecznie jeszcze do tego biały seterek :333

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam kurtkę, teraz zbieram na piękną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze