czwartek, 6 marca 2014

Już jutro nowa kolekcja nelly.com!

Admini już wczoraj oznajmili, że w Starplazie zawita nowa kolekcja. Na Instagramie dodali poniższe zdjęcie, które zwiastuje nową dostawę nelly.com...


... a dzisiaj możemy podziwiać spoilery ubrań! Po ciuchach i dodatkach sądzę, że to będzie najlepsza kolekcja tego sklepu. Luźne ubrania, eleganckie sukienki.. mamy w czym przebierać!

Parę godzin temu, Admini dodali na Instagrama kolejne zdjęcie.Wpis oficjalnie przedstawia datę wejścia kolekcji. To już jutro!


Ja już nie mogę doczekać się jutrzejszego dnia. Wpadło Wam coś w oko? Jakie macie zdanie na temat przyszłej kolekcji? 

28 komentarzy:

  1. Dużo fajnych rzeczy. Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre rzeczy są bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się biały golf, czarna koszula , czapka, różowe spodnie... Ojejku wszystko jest PIĘKNE *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam i będę czekać ;) Bordowa sukienka i różowa bluzka <3 Świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. nomm megaa mi się podoba tyle perełek :***

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudowna kolekcja, czekam! ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. ubrania są cudowne:)

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  8. O mój Boże... Te rzeczy są świetne...Trzeba zarobić sd, żeby móc cokolwiek kupić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ciuchy, bardzo lubię ten sklep. :3

    OrginalFashions

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, na pewno zrobię jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się kilka rzeczy,mam nadzieję że ceny nie będą wysokie

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się niemal wszystkie pary butów - ciekawią mnie ceny...

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się mnóstwo rzeczy , oby ceny nie były zawyżone

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie jedna z najgorszych dostaw do Nelly. Większość ciuchów jest ok, ale nie wywołały na mnie takiego wrażenia jak poprzednie kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wiem, co dodam do wishlisty. To będzie udana kolekcja, nie mogę się doczekać.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  16. *.*. Mam nadzieję, że starczy mi sd, bo mam na oku kilka rzeczy :)
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka na ramiona i jedna bluzka, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam prezentację tej kolekcji i kilka rzeczy jest naprawdę świetnie odwzorowanych. Wiele perełek, które każdy chciałby mieć u siebie. Z niecierpliwością czekam na jutrzejszą dostawę :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczy są świetne ! Kocham nelly.com ♥
    iskrat

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze