piątek, 7 marca 2014

CIEKAWSZE INSPIRACJUM #10



♥ Więcej na: WWW.INSPIRACJUM.BLOGSPOT.COM ♥

29 komentarzy:

  1. Piękny zestaw .♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, świetny pomysł na buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zastosowanie dla tych butów.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy zestaw ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca podoba mi sie połączenie takiej kurtki z bardziej wizytową spódnicą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw :)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  7. O, w końcu zrobiłaś piękny zestaw, najlepszy do tej pory! (:

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne połączenie kolorów, ciekawy zestaw z tego wyszedł ^^

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z lepszych, wg mnie ;) Kurtka wyjątkowo mi się podoba, choć nie gustuję w tego typu ciuchach

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka mi się nie podoba i ogólnie nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na wykorzystanie sprezentowanych butów! A już myślałam, ze do niczego się nie przydadzą ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  12. Dajcie mi kurtkę :c
    Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze