niedziela, 9 marca 2014

Ciekawsze podsumowanie tygodnia

Poniedziałek
Pojawiła się mini kolekcja Young Hollywood, ubrania są inspirowane strojami z rozdania Oscarów:

Środa
Do Bonjour Bizou trafia wcześniej zapowiedziana kolekcja:

Czwartek
Przekroczyliśmy 300 mln użytkowników, z tej okazji możemy nabyć darmowy strój, 300 sm, pojawił się także gift-o-meter:

Piątek
Do Nelly trafiają dwa piętra nowych rzeczy:


Tak prezentują się HB:


W tym tygodniu najbardziej spodobała mi się dostawa do Nelly, wkrótce wybiorę się na duże zakupy. A Wy coś już kupiliście? Która kolekcja jest w Waszym guście?

22 komentarze:

  1. Taki sobie, niby wiele się działo ale szału nie było...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tydzień, wszystkie kolekcje uważam za udane, z HB słabo. Atrakcje na 300 mln mnie osobiście zawiodły, ale i tak nie było czego się spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
  3. 300m użytkowników największe rozczarowanie . ))):

    missbajka88

    OdpowiedzUsuń
  4. Bonjour Bizou zdacydowanie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcje są strzałem w 10.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcje niesamowite. Najbardziej podobała mi się dostawa do Nelly, jednak czwartek mnie kompletnie rozczarował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez szału , choć działo się dużo .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tydzień, najlepsza dostawa nelly ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący tydzień, zdecydowanie najlepsze nelly.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piątek był najlepszy ! Kocham nelly.com ♥
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobał mi się dzień, w którym przekroczyliśmy 300 mln użytkowników ;) A co do kolekcji - bardziej przypadła mi do gustu ta od Nelly ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam dużo rzeczy. W moim guście jest kolekcja Young Hollywood.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra dostawa w bonjour, jak i w nelly. Z nelly mam czarną koszulę, którą wygrałam :p Bardzo mi sie podoba ten jasny sweterek z Bonjour Bizou, chce go :D

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  14. kolekcja z Nelly jest fajniejsza

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny tydzień.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze