niedziela, 9 marca 2014

Up and Down

Witam! Jestem Maciek (Truskawka1616) kiedyś pisałem tu życzenia urodzinowe, zdobycz dnia, a od dziś Up and Down. Myślę, że dam radę.

 
FALLEN ANGEL Side Train Pencil Skirt
Piękna spódnica, którą posiada dość mało użytkowników. Jest ona dosyć uniwersalna, można z nią stworzyć dużo ładnych stylizacji. Na dzień dzisiejszy uważam, że jest warta ok. 400- 500 sd.


YOUNG HOLLYWOOD Rachel At Cannes
"Prześwitująca" sukienka z czerwoną koronką, która pochodzi z pierwszej kolekcji Young Hollywood. W starplazie kosztowała ona 150 sd, a teraz możemy ją kupić za ok. 500-700 sd.

 


 BONJOUR BIZOU Chloè Inspired Slouch Trouser
Te piękne spodnie były kiedyś marzeniem każdej stardollki, w niejednej wishliście pojawiały się właśnie one. Teraz ich cena znacznie zmalała, możemy je kupić za 200 - 300sd.

BONJOUR BIZOU Knitted Beret
Jakiś rok temu beret ten mogliśmy kupić za minimum 1000sd. Dziś jego cena znacznie zmalała, bo jest wart ok. 400 - 600sd. 

Podoba Wam się artykuł? Co chcielibyście zobaczyć za tydzień?

41 komentarzy:

  1. Literówki... Chole, Kintted. Czytaj, co piszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weeeeeeeeeeeeeź, uprzedziłaś mnie, też chciałem zaczepiać go o literówki ;d

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi Ci o te słowa "Cholè i Kintted " to są dobrze napisane.

      Usuń
    3. a nie Chloe przypadkiem? i knitted?

      Usuń
    4. Nie, oba słowa są źle napisane. Powinno być Chloe i Knitted.

      Usuń
    5. I się pisze "BIZOU", a nie "BIOZU"

      Usuń
    6. "BISOU" było kiedyś, ale admini zmienili na "BIZOU"

      Usuń
    7. No to w takim razie sorry :)

      Usuń
  2. jak dla mnie pomocne info, mogło by być jedynie tego trochę więcej.

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałem, że spódnica jest taka cenna. Kupilem jakiś rok temu za bodajże 13sd :o

    OdpowiedzUsuń
  4. nie żeby coś ale to dziwne że niby 1000 sd skoro można sprzedać za max. 600sd :/

    KafiLOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można i za więcej, jak się umówisz z kimś np na projekt za 400 sd i pożądaną rzecz za 600 sd. Tylko trzeba uważać na oszustów.

      Usuń
  5. Cieszę się, że ten dział wrócił. Lubię go, bywa przydatny. Cudowna spódnica, mam nadzieję, że kiedyś znajdzie się w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakowało mi tego działu. Ciuszki średnio mi się podobają.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedne z moich ulubionych postów wróciły. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. artykuł dobry wszystko czytelne... za tydzień może coś wiosennego i kwiecistego ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z moich ulubionych działów :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że wznowiliście ten dział, wspaniała jest ta czarna spódnica, nawet nigdy jej nie widziałam na sd ale szkoda, że jest taka droga...

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym zobaczyć w następnym dziale ile na twoje oko warta jest czarna "rozwiana" spódnica z tingeling "Amazing Breeze Skirt" :) Ciekawy dział myślę, że teraz będę bardziej zaglądać na bloga :)
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym zobaczyc około ilu sd jest warta czarna tunika w kropki z archive ,, Baby Doll Tunic"
    Naprawde ten dzial bardzo moi sie spodobał :) i tak codziennie zagladam na tego bloga.. "
    Lattelly

    OdpowiedzUsuń
  13. TAK! TAK! TAK!
    Już myślałam, że nie doczekam się reanimacji tego działu. W następnym poście chciałabym zobaczyć ubrania Tribute i brązowe platformy z pretty n'love.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brazowe lity byly warte ok 1000sd, a teraz jakies 500sd, poniewaz mozna je wygrac w The Vot

      Usuń
  14. mam spódnicę, i szczerze powiedziawszy, nie ma takiej ceny, która my mnie zachęciła do sprzedania jej

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że dział został reaktywowany. Nic nie mam niestety :c

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę dobry artykuł ! z tych rzeczy kojarzę tylko beret :} czekam na więcej wpisów z równie ciekawymi rzeczami ** no cóż ponad rok przerw od stardoll robi swoje i jestem niestety bardzo do tyłu.. :p

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że ten dział powrócił :)
    W wymienionych rzeczy nie posiadam nic :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja upolowałam w bazarku ten beret za 17 starmonet :o
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę, że ten dział wrócił. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie , że dział powrócił .
    Niczego nie posiadam niestety .

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię ten dział.
    Niczego nie mam :C

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się ten dział

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo się raduję z powrotu tego działu.
    Co do spódnicy, widziałam takową za 30sd. Jakbym wiedziała że jest taka cenna, to kupiłabym od razu.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy artykuł ....Może w następnym rzeczy z ELLE bo mam spodnie i jeszcze coś i jestem ciekawa ile są warte te rzeczy .
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł na dział, miło przeczytać o spadających cenach perełek :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się z powrotu tego działu! Fajnie byłoby zobaczyć jakieś większe cenniki starych LE czy DKNY, byłyby b. przydatne, bo obecnie trudno takie gdziekolwiek znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się artykuł. Za tydzień chciałabym zobaczyć jakieś perełki z Chanel Tribute.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Co do spódnicy to się nie zgodzę. Chodzi w bazarze po maks. 60sd. Widziałam ją już kilka razy. Co do spodni to myślę że spadły na wartości, bo są stare a grafika stardolla się polepszyla, i teraz łatwiej je zastąpić tanim odpowiednikiem. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze