niedziela, 2 marca 2014

Strój tygodnia - Mireina.

Jako dzisiejszy strój tygodnia chciałabym wyróżnić Mireina.-, dziewczynę z Argentyny. Jej strój to idealny pomysł na tylko i wyłącznie kolor biały w stylizacji. Mireina idealnie wykorzystała narzutkę oraz zwykłą spódnicę do zrobienia genialnej sukienki. Do tergo dodatki uzupełniające całość (kokarda, torebka, pierścionek). Dziewczyna udowodniła, ze minimalistycznie, nie znaczy nudno. A Wy co sądzicie o jej stylizacji? Spodobała Wam się tak samo jak mi?


| kamizelka It Girls | stanik It Girls | spódnica Bonjour Bizou | kokarda Antidote | pierścionek no name | torebka LE | buty YH

26 komentarzy:

  1. Dobrze, że Ci pomogłem, bo ta stylizacja jest naprawdę genialna! I na dodatek, nie jest sławną osobą z Polski! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta, urzekająca, dziewczęca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest świetna, taka prosta, lekka, świetna ♥♥♥

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  4. Prostota rządzi i to właśnie tu zostało to udowodnione! Zgadzam się Tobą, jest naprawdę piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta ale urocza, podoba mi się.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się. Jaka decha, lol XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, już ją kocham! :D Bardzo mi się podoba, fantastyczny pomysł :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!Co za pomysłowość!

    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna <3 Sama bym ubrała tak swoją doll, ale nie będę odgapiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosto i ładnie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet ładna .

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie aczkolwiek nie za bardzo podoba mi się ten dekolt, dał efekt obwisłych cycków xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ale nie do końca jakoś mam mieszane uczucia...

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze