niedziela, 4 maja 2014

Makijaż Dnia

Ostatnio niektórzy z was, źle doczytali i źle odebrali mój poprzedni makijaż. Nie miał on być w stylu gangsterskim, ale mniejsza o to, ponieważ przygotowałem taki dziś. Ponure kolory, w które jedynie rozświetla trochę różu na oczach i ustach dla podkreślenia kobiecości. Czarne kreski w wewnętrznych kącikach oka zrobiłem kredką. Wyszły trochę grube, ale wyglądają lepiej i naturalniej, niż te sztuczne 'egipcjanki(?)' eyelinerem. Bardzo polubiłem czarne brwi kontrastujące do blond włosów. Makijaż łatwy do zrobienia, w i ogóle nie skomplikowany. Podoba się? Skorzystacie z pomysłu? Może macie jakieś życzenia dotyczące makijaży?

28 komentarzy:

  1. bardzo ładny c: sposób nałożenia cieni mi się podoba
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z ładniejszych jakie ostatnio widziałam :)
    Twarz również świetna.

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przemawia do mnie :) julka99195

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, podoba mi się ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się. Może skorzystam z pomysłu. Chcę żeby następny makijaż był elegancki i zarazem dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
  7. na kazdym makijazwu dnia ta sama buzia caly czas te obrzydlwe usta i brwi ..
    magdalena_kot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko moja doll ma takie usta, a dodaję makijaż raz na 5/6 dni, ale ok :))

      Usuń
    2. nie mówie ze brzydki tylko nie lubie tych ust w połaczeniu z tymi brwiami

      Usuń
  8. Niestety, ale ten makijaż nie przypadł mi do gustu, za to strasznie podoba mi się kolor ust :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie w moim guście ale ogólnie ok .
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba. Kocham ciemne brwi zarówno do jasnych, jak i do ciemnych włosów. Nie wiem czemu inni tego nie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż. Szczerze mówiąc, to sama się sobie dziwię, ponieważ nie przepadam za fioletem. Tutaj jednak wyjątkowo przypadł mi do gustu. No i oczywiście ciemne brwi. :)
    xAllieSheridanx

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest spoko. Taki tajemniczy trochę :)

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż fajny, choć osobiście wolę makijaże, w których jest połączone kilka różnych kolorów.
    Ponadto, nie stać mnie póki co na nowe kosmetyki. :D

    ewa9995012

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze